Jedny z najpopulárnejších smartwatch môžu oslavovať dôležitý miľník. Značka Pebble totižto dokázala predať cez 1 milión kusov inteligentných hodiniek, oznámil to jej šéf, Eric Migicovsky, v čerstvom a zároveň exkluzívnom rozhovore pre web The Verge.
Za peknými obchodnými výsledkami stojí nepochybne i septembrové zníženie cien, širšia spolupráca či pridanie dodatočných funkcií, ktoré výrobca zaviedol do praxe po veľkom príchode konkurenčných hodiniek s operačným systémom Android Wear a Apple Watch.
Ešte v marci 2014 pritom oznámila spoločnosť Pebble, že predala cez 400 000 hodiniek.
„Podľa Migicovského, Pebble plánuje udržať svoju dynamiku aj v roku 2015, a to s novými produktmi a novou softvérovou platformou pre inteligentné hodinky, ktorá je iná, ako v súčasnosti všetky ostatné,“ uvádza The Verge.
Exclusive: Pebble has sold over 1 million smartwatches, new model & software coming this year http://t.co/OLxtDEFpAk pic.twitter.com/bxU1VoOjVY
— The Verge (@verge) February 2, 2015
Aj keď stále nezanevrú na aplikácie, tie podľa slov CEO Pebble už nebudú hlavným aspektom pripravovanej softvérovej novinky. „Nepodobá sa to na to, čo máme dnes, a nevyzerá to ani ako to, čo je vo vašom smartfóne,“ dodal Migicovský.
Tie slová teraz zrejme vyvolajú medzi spotrebiteľmi veľa otáznikov, pretože poskytnuté detaily nás akurát tak poriadne navnadili a zároveň nič konkrétne neprezradili.
Smartwatch so značkou Pebble získali obrovskú popularitu najmä vďaka ich šetrnému displeju s elektronickým atramentom, vďaka ktorému vydržia na jedno nabitie i niekoľko dní. V ponuke nájdeme plastové alebo luxusnejšie kovové prevedenie.