Pred niekoľkými týždňami sme sa dozvedeli, že Google zmení spôsob, akým budú v obchode Play vedené aplikácie, ktoré sú síce zdarma, no s in-app nákupmi. Neskôr pod tlačidlo „Inštalovať“ pridal zmienku, že táto aplikácia, resp. hra obsahuje spomínané in-app nákupy. Teraz svoju snahu o upozornenie svojich zákazníkov na prípadné ponuky vývojárov posúva ešte o niečo ďalej.
Do popisu aplikácií totiž pridal cenový rozsah in-app nákupov, ktorý daná aplikácia obsahuje. Ak si teda ako príklad zoberieme hru Candy Crush Saga a na stránke aplikácie zoscrollujeme nižšie, uvidíme, že aplikácia ponuky in-app nákupov v rozsahu od 69p až do takmer 50 libier (ospravedlňte inú menu, nie som momentálne na Slovensku).
Práve takéto informácie vám môžu pomôcť s rozhodovaním v tom či si aplikáciu, ktorá na prvý pohľad vyzerá ako „zdarma“ stiahnete, alebo či sa jej radšej vyhnete.
Zdroj: PA