Pred dvomi dňami sme vám dali vedieť o veľmi sympatickom projekte O2. Volá sa nápady O2 a jeho cieľom je ponúknuť platformu pre nápady od samotných zákazníkov. Zákazníci sa tak s operátorom môžu podeliť o svoje nápady ako vylepšiť služby či programy a dokonca navrhnúť úplne nové a revolučné riešenie.
Jednou podmienkou pri zverejnení akéhokoľvek nápadu je jeho schválenie, čo nebolo na prvý pohľad jasné. Mnohí z vás tak nadobudli pocit, že O2 tie najlepšie nápady, ktoré by sa vám páčili schválne vymazáva. Upozornili ste nás na to v komentároch, aj pomocou emailu a tak sme sa O2 opýtali prečo tomu tak je.
„Projekt O2 nápady vytvára platformu na zlepšováky, vďaka ktorým môžeme ľuďom vyjsť ešte viac v ústrety a dostáť tak titulu, ktorý sme získali už 5x za sebou Operátor roka s najspokojnejšími zákazníkmi. Ako sme však avizovali pri spustení projektu, zverejňovanie podnetov nie je automatické a po ich pridaní ich prehodnocujeme. Sme otvorení akýmkoľvek nápadom, ktoré sú originálne, prinášajú nový pohľad, prispievajú k zlepšeniu našich služieb. Musia však byť v línii s našou stratégiou a zámermi. Ak by bolo publikovanie podnetov automatické, dostali by sa do hlasovania i nápady, ktoré od samého začiatku nie sú reálne, čím by sme v ľuďoch vyvolávali falošné očakávania. To ako férový operator odmietame, a preto zverejníme len tie nápady, ktoré majú potenciál prejsť do reality. Realizovateľnosť nápadov totiž posudzuje u nás konkrétne oddelenie, ktorého sa nápad týka. V každom prípade však zostávame korektnými a budeme naďalej odpovedať každému, ktorého nápad sa do hlasovania nedostal. Potešíme sa, ak to dotyčný zákazník skúsi s iným nápadom,“ vysvetľuje Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
Postoj O2 voči neschvaľovaniu úplne všetkých nápadov je teda správna voľba. Koniec koncov, bolo by kontraproduktívne vrhať na seba zlé svetlo tým, že by sa hlasovalo o nápad, ktorý by sa nedal zrealizovať.
Ako nový projekt od O2 vnímate vy? Prispeli ste už svojim nápadom?