Úvod Novinky Samsungu pomocou jednej reklamy urazil všetku svoju konkurenciu

Samsungu pomocou jednej reklamy urazil všetku svoju konkurenciu

25

Samsung je veľmi dobre známy svojím marketingovým oddelením, ktoré, či sa vám to páči, alebo nie, plní svoju úlohu na 110%. Ich najnovší kúsok je toho exemplárnym príkladom. Cieľom reklamy je totiž donútiť publikum k určitej akcii. Či je to kúpa zariadenia, alebo vyvolanie diskusie, dôležitá je reakcia.

Nová reklama je určená na promo nového radu „PRO“ zariadení, pričom samotná reklama sa zameriava na porovnávanie funkcií s konkurenciou. V štyroch scénach sa Samsung pustil do Microsoftu s ich tabletom Surface, do Amazonu s ich Kindle a samozrejme do Apple s ich iPadom.

Či sa vám reklama páči a čo na ňu hovoríte nezabudnite vyjadriť v diskusii pod videom. Tešíme sa na vaše postrehy.