Poznáte službu Spotify? Tú, ktorá vám prakticky zadarmo ponúka milióny pesničiek na počúvanie? Nedávno získala 250 miliónov dolárov a vyhlásila, že s týmto novým kapitálom môžeme očakávať veľké zmeny. Odvtedy ubehli dva mesiace a už tu máme prvú (dúfajme že nie aj poslednú) lastovičku.
Predtým vás Spotify limitovala na určitý počet hodín za mesiac. Samozrejme, že bolo možné tento limit odstrániť zakúpením prémiového členstva. Každú chvíľu by s niečím podobným mala vyrukovať aj konkurencia. Konkrétne Beats svojou masívnou reklamnou kampaňou a zmluvami s AT&T vyhlásil službe Spotify menšiu vojnu. Beats však prichádza s plateným členstvom a bude pre nich ťažšie nájsť si dlhodobých zákazníkov.
S limitmi pri počúvaní cez web sa už nestretnete
Spotify má teraz pred sebou kritické obdobie. V najbližších mesiacoch sa ukáže, či bolo odstránenie limitu pri počúvaní hudby správne alebo nie. Z krátkodobého hľadiska sa to určite prejaví nepriaznivo. Z dlhodobej perspektívy však táto novinka priláka viac ľudí. Tým pádom sa zdvihnú zisky z reklám.
Používate službu Spotify? Ak nie, porozmýšľate o tom teraz, keď je časový limit minulosťou?
Zdroj: theverge