Marketingoví manažéri v Motorole (a v Google taktiež) predviedli svoju fantáziu v plnej paráde – ich nový výtvor skutočne stojí za pár minút pozornosti. Pripravované číslo tlačenej verzie populárneho časopisu – WIRED – totiž obohatí interaktívna reklama na Android smartfón s logom M.
„Designed by you.
Assembled in the USA.“
Jednoducho modifikovateľný Moto X, s prestížnym označením „Assembled in USA“ (poskladané v USA), obsadí v januári stránku jedného z najkvalitnejších tech-magazínov vôbec. Potenciálnych zákazníkov však chce pripravovaná reklama upútať niečim skutočne netradičným – možnosťou interakcie, vďaka ktorej môže čitateľ jednoduchým dotykom prsta zmeniť farebné prevedenie Moto X (video nižšie), a to priamo v tlačenom časopise. Aj keď ide o pomerne jednoduchý mechanizmus, svoj šmrnc nadobúda tento štýlový kúsok najmä vďaka perfektnému a kreatívnemu nápadu, ktorý už veselo krúži po internete na titulkách popredných web-magazínov – jednoduchá no účinná (virálna) reklama na reklamu.
http://youtu.be/iMrZmSPpIRw
Zdroj: androidcentral.com, youtube.com Foto: youtube.com