
Americkému gigantovi sa nepozdávalo logo nemeckej kaviarne. Vec samozrejme riešil svojským štýlom. Sťažnosť po niekoľko-ročnom boji nakoniec odvolal.
Rodinnú kaviareň Apfelkind založil Christin Romer v máji 2011. Nakoľko vložil do názvu nemecké slovíčko Apfel (jablko), logo kaviarne zdobilo červené jablko a tvár dievčata z profilu (titulný obrázok). Niekoľko mesiacov na to však prišiel majiteľovi kaviarne list od Apple Inc., podľa ktorého sa mal Ch. Romer dopustiť porušenia autorských práv. „4 mesiace po otvorení kaviarne mi prišiel dopis od Apple, informujúci o podaní sťažnosti proti mojej značke.“ povedal zakladateľ kaviarne Apfelkind pre video-agentúru Russia Today, Ruptly.
Je to skvelé, že ma toľko ľudí podporovalo slovami ako naše logá neobsahujú žiadnu identitu. Vraveli mi „Nevzdávaj to Christin, Apple ta chce len spraviť malým!“
Christin Romer pre Ruptly
Nadnárodná spoločnosť Apple tak svoju sťažnosť stiahla z nemeckej kancelárie patentov a obchodných značiek po takmer 2-ročnom právnom súboji s rodinnou kaviarňou. Tento krok zatiaľ podľa ruskej spravodajskej web-stránky rt.com bližšie neodôvodnila.
Zdroj: rt.com Foto: rt.com