
Kórejský výrobca síce rád prichádza s reklamami, ktoré si z toho, ako ľudia čakajú na nový iPhone robia srandu, no to neznamená, že nie je zvedavý, čo za týmto fenoménom vlastne stojí.
Najprv reklama, ktorá si z ľudí čakajúcich v rade na nový iPhone robí srandu a teraz pokus zistenia, ako docieliť to isté. Myslíte si, že to je padnuté na hlavu? Samsung si to podľa všetkého nemyslí.
Okrem rádových občanov, ktorí si v piatok na Fifth Avanue v Manhattane chceli kúpiť iPhone 5S/5C sa totiž v dave nachádzali aj tzv. promotéri aplikácií, ktorí však boli prezlečení zamestnanci kórejského výrobcu.
Tentokrát sa však Samsung do ničoho nezapájal, ba dokonca ani nenabádal čakajúcich aby sa preukázali akýmkoľvek Samsung produktom. Narozdiel toho si všetko nahrával na video, dokonca spravil niekoľko rozhovorov s reportérmi. Zaujímavé boli aj otázky, pýtal sa napríklad na to, či bol tento rok rad kratší, než predošlé roky alebo či sa čakajúci ľudia tešili viac alebo menej.
Aj napriek tomu, že Samsung predáva oveľa viac zariadení, než Apple, ani jeho high-end novinky nedokážu pred obchody pritiahnuť toľko ľudí, ako novinky od Apple. Čo myslíte, čím to je?
Zdroj + foto: CNET