Telekom nám včera zaslal tlačovú správu, v ktorej nás informoval o nových vernostných zľavách, ktoré budú platiť pre zákazníkov využívajúcich ich služby 18 mesiacov a dlhšie.
Novinka bude platiť od 1. júla do 31. augusta, no len pre zákazníkov, ktorí si budú aktivovať programy Happy a Biznis Star. Zľavu si môžete uplatniť len ak ste v Telekome dlhšie než 18 mesiacov a to nasledovne. (Zľavy platia po dobu 24 mesiacov)
- Od 18 mesiacov do 4 rokov – zľava 2%
- Od 4 rokov do 7 rokov – zľava 4%
- Od 7 rokov do 10 rokov – zľava 6%
- Od 10 rokov do 15 rokov – zľava 10%
- Od 15 rokov – 12%
Aj napriek tomu, že som v minulosti po mojich sarkastických poznámkach dostal hromadu emailov a dokonca aj komentárov od určitého operátora, ktoré kritizovali všetko, od toho ako píšem až po to ako sedím za počítačom chcem Telekomu niečo odkázať.
Ak to niekto so slovenským operátorom a to je úplne jedno s ktorým, či ide o Orange, či o Telekom alebo o O2 vydržal 15 a viac rokov, nezaslúži si viac, než 12%? Chcel by som sa osobne spýtať všetkých pánov predstavených, že prečo verným zákazníkom nedajú sem tam parádny tablet alebo iné výhody, ktoré dostávajú noví zákazníci? Čo takto poriadne dotácie na nové zariadenia, ako tomu je v zahraničí a nie tie smiešne 150€ zľavy? Namiesto toho však človeku, ktorý je s nimi 15 rokov a dlhšie (podčiarkujem a zväčšujem) dajú zľavu 69 eur pri paušále Happy M. Po rozpočítaní na 24 mesiacov je to menej než 3 eurá na mesiac.
Je to jedna z ďalších praktík, ktoré si neviem vysvetliť. Keďže nevyužívam služby ani jedného slovenského, či českého operátora, tak skutočne verím, že zmeny, ktoré prinesie nová legislatíva zabezpečia, aby všetky slovenské pobočky skončili a to nadobro, spolu s ich troj eurovými zľavami. Podotýkam, že ak ste v Telekome kratšie ako 4 roky, dostanete zľavu len 2 percentá, čo je pri paušále Happy M len 48 centov.
Každopádne, tu to máte biele na čiernom, resp. ružové na bielom, bral som to ako povinnosť Vás informovať o novej, akčnej ponuke, pre ktorú sa oplatí si prolongovať svoju momentálnu službu, či dokonca prejsť od operátora k operátorovi.
Zdroj: Tlačová správa, (ne)zaujatý redaktor