Tretí najväčší operátor na Slovensku, Telekom, nedávno predstavil zmenu vo svojej ponuke. Po tom, ako veľkoryso ohlásil bezplatné navýšenie rýchlostí na optike, predstavil aj novú Magenta 1. Služba prináša niekoľko voliteľných benefitov, čo sa môže javiť ako pozitívna zmena. Za novou Magentou sa bohužiaľ skrýva aj temná stránka – pre mnohých vyššie faktúry za rovnaké služby a niekedy dokonca za menej, než čo ponúka teraz. Naopak, niektorým mohla cena klesnúť.
Telekom rozhneval mnohých zákazníkov
Telekom má problém, s ktorým aktuálne bojuje jeho zákaznícky servis na sociálnych sieťach. Mnohí nespokojní zákazníci, ktorí si skontrolovali novú ponuku svojich služieb, sa začali sťažovať pod jedným z príspevkov na stránke operátora. Hovoria o tom, že po novom budú musieť za to isté alebo za ešte nižšie služby platiť viac. Ako dôkaz prikladajú screenshoty zmeny cien aj služieb.
„Obsah služby ostáva bez zmeny, hlavne že si navýšite faktúru,“ hovorí jeden z komentujúcich. „Akože toto je WOW, zvýšiť cenu zrušiť benefity a povedať že je to výhodné. Nemám rád zmenu ale cca po 20 rokoch nastal čas aby som opustil Telekom. Na fotke je len jedna služba (mám tam 6 x paušál, 3 x pevný internet 2 x Magio tv XL a 1 pevná linka) tu sa nejedná o pár centov ale o pár pekných €. Žiadne benefity extra len o 10€ viac na jednej službe,“ píše ďalší.
„Takže za to, že po novom budem mať namiesto 28 GB iba 17 GB si priplatím o euro viac. Vynikajúce. Pôjdem ja od vás,“ zakončil tretí.
Prečítajte si tiež
- Orange oznámil dôležité prvenstvo. Prináša pevný internet na 5G sieti
- Telekom bezplatne zrýchli svoju optiku, predstavil aj nový program Magenta Moments
- AKTUÁLNE: Nečakaný koniec 3 obľúbených TV staníc. Slovenskí diváci ich už nenaladia
Ľudia odchádzajú aj sami, majú na to právo
Telekom už v tlačovej správe avizoval, že vzhľadom na to, že ide o výraznú zmenu, majú zákazníci právo predčasne ukončiť zmluvný vzťah a od operátora odísť. To, podľa komentárov, plánuje spraviť mnoho ľudí. „Nastal čas na zmenu, trh je veľký,“ skonštatoval jeden zákazník, ktorý plánuje svoje služby preniesť ku konkurencii.
„V roku 2023 som migroval číslo z orange do Telekomu a podľa všetkého pôjdem naspäť. Potreboval som od marca preposielať časť dát na iné číslo, evidentne to už nepôjde. Výhoda teda 0,“ rozhorčuje sa ďalší.
Zmeny, ktoré Telekom vykonal v programe Magenta 1 tak pre mnohých skutočne znamenajú vyššiu cenu. Niekto zas naopak za rovnakú cenu získa viac a ďalší dokonca môže zaplatiť menej. Každopádne, je na každom zo zákazníkov, aby si rozmysleli či so zmenami súhlasia. Platné budú až od 1. marca.