
Navigáciu Waze uprednostňujú mnohí šoféri. Podľa najnovších informácií webu 9to5Google sú však teraz viacerí vodiči sklamaní a nahnevaní. Aplikácia totiž nefunguje tak, ako by mala.
Hlásenia o chybách aplikácie pribúdajú aj na fórach spoločnosti Google a aj na oficiálnom Waze fóre. Ľudia sa zhodujú na tom, že systémy Android Auto a CarPlay majú problémy s oneskorením. Zdá sa, že problém spočíva v tom, že aplikácia nestíha sledovať dotykové vstupy a zobrazovať aktualizácie na displeji. Nedávno sme vás informovali aj o inej chybe, ktorú mal Android Auto a súvisela najmä a s aktualizáciou.

Bez ohľadu na to, či je navigácia aktívna alebo nie, aplikácia sa po niekoľkých minútach jednoducho začne zasekávať. V niektorých prípadoch je poloha zobrazená na displeji nefunkčná a zobrazuje vozidlo na inom mieste.
Zatiaľ nie je jasné, čo stojí za touto chybou. Ak s tým máte problém aj vy, môžete zatiaľ používať Mapy Google alebo Mapy Apple, ktoré tieto problémy neregistrujú. Interné hlásenie o chybe bolo predložené vývojárom Waze, ale nepoznáme konkrétny časový plán, kedy môžeme očakávať opravu na oboch platformách.
Stretli ste sa s týmto problémom v CarPlay alebo Android Auto aj vy?