Renomovaná agentúra Interbrand ani tento rok nezabudla na aktualizáciu rebríčka najhodnotnejších značiek sveta. Objavili sa v nej známe mená, ale aj jedna premiéra.
Analytici z Interbrand pôsobia v 22 krajinách, kde majú dovedna 29 kancelárií. Z týchto pozícií ostro sledujú veľké spoločnosti a ich pôsobenie na svetovom trhu.
Prvé miesta v rebríčku asi nikoho neprekvapia. Na vrchole sa tak ako v minulom roku ocitla spoločnosť Apple a hneď za ňou nasleduje Google. Microsoft je stále za gigantom Coca-Cola a kórejská spoločnosť Samsung obsadila 7. miesto.
Sociálna sieť Facebook napríklad obsadila 15. priečku a svoju pozíciu si našlo tiež Lenovo. 99. miesto je v celosvetovom ponímaní stále skvelé. V rebríčku TOP 100 sa samozrejme objavujú najznámejšie automobilky. Tento rok sa k tradičným výrobcom automobilov do rebríčku vôbec po prvýkrát pridala revolučná automobilka Tesla. Sté, čiže posledné miesto možno nepôsobí zrovna vábne, no sme si istí, že v budúcom roku Tesla „poskočí“ určite vyššie.
Blížiace sa trhové uvedenie elektromobilu Tesla Model 3 automobilku pravdepodobne posunie nahor. Kompletný rebríček s umiestneniami, trhovými hodnotami ako aj percentuálnym rastom nájdete na adrese http://interbrand.com.