24 hodín denne, 7 dní v týždni. Presne tak bude fungovať technická podpora pre nové referenčné Pixel smartfóny, ktoré spoločnosť Google predstavila len včera.
Technická podpora bude vyzerať nasledovne. V nastaveniach bude figurovať položka podpora. V nej nájdete dve možnosti, a to telefonickú technickú podporu alebo možnosť komunikácie cez online chat.
V prípade potreby budete môcť dokonca danému odborníkovi na druhej strane zdieľať svoju obrazovku. Pracovník technickej podpory vám tak bude vedieť pomôcť napríklad s nastaveniami zariadenia alebo vám pomôže vyriešiť akýkoľvek problém, ktorý sa týka smartfónu, jeho operačného systému alebo nainštalovaných aplikácií.
Zatiaľ nevieme, či bude táto podpora k dispozícii pre všetky krajiny. Istí si môžeme byť kľúčovými trhmi, akými sú napríklad USA, Austrália, Kanada, Veľká Británia alebo Nemecko.
K TÉME: OFICIÁLNE: Toto sú smartfóny Google Pixel a Pixel XL!
Zákaznícka technická podpora v režime 24/7 je v segmente smartfónov nevídaná. Google tak v tomto smere tak trochu prekvapil nie len používateľov ale aj konkurenciu. Do oficiálneho predstavenia sa totižto na verejnosti neobjavili žiadne špekulácie ani dohady, ktoré by k tejto novinke viedli.
Podporu určite uvítajú technologicky menej zdatní používatelia, ktorým môžu niektoré vlastnosti alebo funkcie moderných inteligentných telefónov robiť problémy.