Posledná reorganizácia v Samsungu zasiahla jeho divíziu displejov. Samsung Display oddeľuje ich výrobu OLED panelov a spustilo ich „exit stratégiu“ pre menej výnosné LCD, tvrdí The Korea Times.
Samsung Group už nejakú dobu pracoval na reštrukturalizácií a účinnosti celého závodu. Tieto snahy neminuli ani divíziu Samsung Display. Nemenovaný funkcionár Samsungu pre The Korea Times povedal: „Samsung Display oddelila ich OLED biznis a viac pracovnej sily Samsung Display prestúpilo na OLED výrobu„, ďalej dodáva: „Samsung zavádza exit stratégiu pre LCD, ktoré už viac nie sú nádejné a stali sa nevýnosnými.„
Nehľadiac na ziskovosť, LCD komponenty Samsung Display možno nakoniec získa Samsung Electronics, ktorý momentálne vlastní 84,8 % divízie Samsung Display. Samsung Electronics by tak mohol použiť tieto komponenty do svojich LCD televízorov.
Silný prospekt pre OLED displeje
Samsung Display na tom nebude vôbec zle ani po tomto kroku. S vyhratým kontraktom pre produkovanie OLED panelov pre iPhony 2017, spolu s vlastnou Galaxy sériou má tak Samsung poistené displeje veľmi dobre. Aj keď Samsung Display v prvom štvrťroku vykázal stratu 235 miliónov dolárov, dôvodom bola predovšetkým slabá ziskovosť LCD.
Aktualizované:
Samsung oficiálne vyvrátil tieto správy. Tu je celé vyhlásenie: „Článok o oddelení OLED biznisu na webe The Korea Times je nepravdivý. Samsung Display nikdy neoddelil OLED biznis a ako jedna z popredných firiem na výrobu displejov sa bude čo najviac snažiť vyvíjať a produkovať LCD a OLED produkty, aby obohatili životné prostredie a zlepšili blahobyt spoločnosti.“
[yop_poll id=“86″]