Podľa najnovších informácií Slice Intelligence, spoločnosti zaoberajúcej sa prieskumom trhu, je najväčšia pravdepodobnosť, že si produkty Apple zakúpia muži starší, ako 65 rokov. Ľudia v tomto veku mali na zariadenia od Apple minúť v priemere až 976 dolárov.
Okrem toho táto firma zistila, že kupci vo veku 45 a viac rokov v priemere minú 788 dolárov, pričom zaberajú len 27% všetkých internetových zákazníkov.
Nejde pritom len o vek. Mužské pokolenie podľa všetkého miluje produkty Apple. Keď ide o nákupy iPhonov, iPadov, Apple Watch, Macov či čohokoľvek, čo Apple predáva, nežnejšie pohlavie muži prekonali o 42%. Mužskí iFanúšikovia v priemere minú 897 dolárov, zatiaľ čo iFanúšičky minú len 633 dolárov.
Okrem toho, ľudia, ktorí spadajú do skupiny zarábajúcej najviac peňazí, na Apple produkty nemíňajú viac peňazí ako ľudia, ktorí zarábajú priemernejšie sumy. Poslednou informáciou, s ktorou prišli analytici zo Slice Intelligence je skupina, ktorá Apple o svoje ťažko zarobené peniažky obohacuje najmenej často. Sú to ženy vo veku od 18 do 24 rokov.