Najväčšími hráčmi na slovenskom poli operátorov sú nepochybne Orange, Telekom a O2, no ani to nebráni v úspechu alternatívnych operátorov. Jedným z nich je aj Tesco mobile, ktorý sa nám dnes pochválil zaujímavým údajom.
Ich služby podľa dostupných informácií v októbri využívalo už viac ako 150 tisíc zákazníkov, čo za obdobie desiatich mesiacov predstavuje 50% nárast aktívnej zákazníckej bázy. „Sme hrdí, že je s nami už 150 tisíc zákazníkov. Potvrdzuje sa tak dôležitosť nášho úsilia o najlepšiu predplatenú službu na trhu,“ uviedol James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile. Jadro úspechu podľa neho tkvie v bezprecedentnom búraní premrštených cien na trhu.
Medzi silné stránky operátora patrí možnosť získať dvojnásobný kredit pri každom dobití a volanie zákazníkov medzi sebou úplne zadarmo. Vďaka tomu môžu aj do iných sietí SMS-kovať, volať a dokonca aj surfovať po internete za polovičné ceny.
Operátor správu o úspechu zakončil zaujímavým konštatovaním generálneho riaditeľa Tesco mobile, Jamesa McQuilla. Podľa neho je výsledkom 150 predajní Tesco po celom Slovensku, 24-hodinovej zákazníckej podpore a zaujímavej ponuke to, že sa čoraz viac zákazníkov obracia chrbtom etablovaným operátorom a nachádza dôveryhodnú alternatívu práve v Tesco mobile.
Zdroj: Tlačová správa