Slovenský operátor O2 dnes prostredníctvom tlačovej správy informoval novom dosiahnutom míľniku v počte aktívnych zákazníkov.
O2 má už 1 600 000 zákazníkov za čo podľa slov spoločnosti vďačí hlavne férovému a transparentnému prístupu v spojení s atraktívnou ponukou, ktorá je pre zákazníkov aktuálna aj po siedmich rokoch existencie O2 na Slovensku.
René Parák, riaditeľ korporátnej komunikácie O2:
Kontinuálny rast zákazníckej bázy je pre nás obrovskou motiváciou. Môžeme celú našu 1,6 miliónovú zákaznícku komunitu ubezpečiť, že najdôležitejším prevádzkovým ukazovateľom pre nás je zákaznícka skúsenosť. Robíme všetko pre to, aby sme prinášali ľuďom služby, ktoré reálne potrebujú a môžu naplno využiť. Dôkazom je aj posledná služba, s ktorou všetkých 1,6 milióna našich zákazníkov volá, SMSkuje a dátuje v Česku za slovenské ceny. Ďakujeme preto za dôveru našim zákazníkom, ktorí sú pre nás vždy na prvom mieste.
Počas siedmych rokov pôsobenia na slovenskom trhu operátor dosiahol viacero zákazníckych míľnikov.
2. 2. 2007
O2 odštartovalo komerčnú prevádzku. Postupne predstavilo komplexnú ponuku predplatených a zmluvných služieb.
4. 9. 2008
Predstavením novej ponuky O2 Fér zmenilo O2 od základu pravidlá mobilného telefonovania na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť. O2 zrušilo viazanosť pre všetkých rezidentných zákazníkov. O2 zároveň ako prvé prinieslo dáta na predplatenej karte. Ako jednoznačný záväzok transparentnej komunikácie so zákazníkom je zrušenie malých písmeniek v reklame.
1. 12. 2009
O2 privítalo jubilejnú 500-tisícu zákazníčku v Trnave, ktorá získala volania počas 5 rokov zdarma.
25. 8. 2010
O2 ako prvý mobilný operátor na Slovensku realizovalo v auguste v Banskej Bystrici testovanie technológie LTE. Úspešné testovanie prebiehalo do 31. augusta 2010.
9. 9. 2010
O2 prinieslo pre podnikateľov prvý program s automaticky klesajúcou tarifou a cenovým stropom O2 Moja Firma. To znamená, že čím viac podnikatelia a firmy telefonujú, tým menej platia za minútu hovoru a nezaplatia ako reálne prevolajú, pričom nikdy nepresiahnu stanovený strop.
20. 6. 2011
O2 začalo postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť, ktorá k dnešnému dňu pokrýva už 60 % populácie.
27. 6. 2011
O2 privítalo svoju milióntu zákazníčku v Košiciach.
23. 4. 2012
O2 predstavilo nový O2 Paušál, prvý skutočne neobmedzený program s neobmedzenými volaniami a SMS, bez viazanosti na Slovensku. S bonusom na telefón a volaniami do všetkých sietí na Slovensku a do ďalších 6 krajín Európskej únie za slovenské ceny.
2. 8. 2012
O2 odštartovalo prvú pilotnú komerčnú prevádzku najrýchlejšieho internetu na technológii LTE.
14. 1. 2013
O2 spolu s Tatra bankou priniesli zákazníkom bezkontaktné platby mobilom prostredníctvom technológie NFC (Near Field Communication).
1. 2. 2013
O2 už umožňuje telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma.
9. 4. 2013
Všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér môžu volať na viac ako 1,5 mil. telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte!
11. 11. 2013
O2 je medzi veľkými firmami najlepším zamestnávateľom na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov štúdie Best Employers Slovensko, ktorú realizovala spoločnosť Aon Hewitt.
21. 1. 2014
O2 je 5x za sebou Mobilným operátorom roka (2013, 2012, 2011, 2010 a 2009)
10. 6. 2014
Všetci zákazníci slovenského O2 volajú, posielajú správy a internetujú v Českej republike za slovenské ceny.
Využívate služby tohto operátora? Ste s nimi spokojní?
zdroj: tlačová správa