Určite ste postrehli, že v Amerike je dnes tzv. „čierny piatok“ (black friday) a jedná sa o deň nákupného šialenstva, ktorý sa už pravidelne koná po sviatku dňa Vďakyvzdania. Množstvo predajcov v tento deň ponúka často až extrémne zľavy na svoje produkty a služby ako aj predĺžené otváracie hodiny v kamenných predajniach.
Spoločnosť Sygic nepozná hranice a rozhodla sa pridať k tejto piatkovej nákupnej horúčke a ponúkne na svoje najpopulárnejšie produkty až 50 % zľavu.
Konkrétne sa jedná o balíky navigácií Sygic Navigation Europe a North America pre operačné systémy iOS a Android.
Navigačné aplikácie spoločnosti Sygic si už po celom svete nainštalovalo cez 30 miliónov používateľov, čo z nich robí vôbec najobľúbenejšie offline navigácie.
Pozrite si promo video aplikácie a využite zaujímavú zľavu.
[fve]http://youtu.be/goIQI51SUmI[/fve]
[app]com.sygic.aura[/app]
[toggler title=“Tlačová správa“ ]
V Amerike začína nákupná horúčka
Bratislava – 28. november 2013 – Každý rok v piatok, po dni Vďakyvzdania, je pre Američanov dňom nákupného šialenstva, obrovských zliav a najväčším sviatkom všetkých shopoholicov. Odborníci predpokladajú, že typickým masám v obchodoch charakteristickým pre tento deň v krátkom čase odzvoní. Do popredia sa totiž dostáva online nakupovanie. Využiť zľavy tak môžu aj zákazníci v Európe.
Posledný rok sa ukázalo, že počas Black Friday dominovali nákupy mobilných zariadení a rapídne stúpli online nákupy*. Online nakupovanie dáva priestor práve mobilným aplikáciám, ktoré sa v tomto období stávajú dostupnejšími. Aj Sygic, líder v oblasti offline navigácií, reaguje na tento trend a ponúka vybrané balíky s najväčšou zľavou, akú kedy ponúkol. „Sygic nepozná hranice medzi krajinami, preto sme sa aj my rozhodli pridať sa k nákupnej horúčke a ponúknuť po prvýkrát 50 % na najpopulárnejšie balíky, Sygic GPS Navigation Europe a North America pre operačné systémy iOS a Android,“ hovorí Michal Štencl, CEO spoločnosti Sygic.
Trendom je, že spotrebitelia hľadajú najlepšie ceny kombináciou počítačov, kamenných obchodov a mobilov. Smartphone minulý rok použilo až 58% Američanov. Naopak, nedarilo sa využívaniu sociálnych sietí ako e-shop so značkami, no tento rok môže aj tento nástroj vykazovať vzostup.
O spoločnosti Sygic
Sygic vyvíja offline GPS navigačný software, ktorému dôverujú milióny zákazníkov na celom svete. Sygic bol prvou spoločnosťou, ktorá v roku 2008 priniesla navigačnú aplikáciu pre iPhone. S vyše 30 miliónmi inštalácií je Sygic najobľúbenejšou offline navigačnou aplikáciou užívateľov smartfónov s operačnými systémami Android a iOS. Patrí medzi Top 10 aplikácií vo viac ako 40 krajinách sveta. Profesionálne riešenia spoločnosti Sygic slúžia biznis zákazníkom v súkromnom sektore no využívajú ich aj orgány štátnej správy. V januári 2013 uviedla spoločnosť nový produkt Family by Sygic – aplikáciu zameranú na bezpečnosť rodiny, ktorá už po dvoch mesiacoch získala prestížne ocenenie v nezávislom užívateľskom teste Parent Tested Parent Approved (PTPA). Sygic je od roku 2005 pravidelne zaraďovaný do rebríčka Deloitte medzi najrýchlejšie rastúce IT spoločnosti v strednej Európe. V roku 2011 bol Sygic pridaný aj do zoznamu Deloitte’s Fast 500 EMEA. Sygic sídli v Bratislave. Viac o produktoch ako aj o samotnej firme nájdete na stránke www.sygic.com. O produkte Family by Sygic sa dočítate viac na www.sygic.com/family.
[/toggler]