Slovenský operátor Telekom dnes aktualizoval svoju mobilnú aplikáciu, ktorá obsahuje základné funkcionality zákazníckeho portálu Môj Telekom, ktorý nájdete aj na ich webe. Vďaka prístupu k zákazníckemu portálu si cez svoj smartfón alebo tablet budete vedieť získať informácie o spotrebe, faktúrach, kredite, či prenesených dátach v zahraničí.
Telekom nás upozornil, že aplikácia pre Android je momentálne v testovacej verzii, čo znamená, že bude postupne optimalizovaná pre najpoužívanejšie smartfóny a tablety.
Nová aplikácia ponúka tieto funkcie:
- Spotreba: podrobné informácie o aktuálnej spotrebe hlasových a dátových služieb
- Profil: zákaznícke údaje, program služieb, dátum aktivácie, dátum konca viazanosti programu
- Faktúry: zoznam faktúr, detaily faktúry, informácia o neuhradenej faktúre alebo faktúre po splatnosti
- Easy: aktuálny kredit, exspirácia SIM karty a kreditu
- Roaming: informácie o prenesených dátach v zahraničí
- Informácie o paušáloch Happy
- Prenos čísla do Telekomu
- Zoznam a mapa predajní Telekom
- Kontaktné informácie
Čo hovoríte na aktualizáciu, ktorá nahrádaza aplikáciu, ktorá bola v podstate len odkazom na mobilný web Telekomu? Vydarila sa im? Dajte nám vedieť a aj na základe Vašich komentárov bude aplikácia neskôr upravená do podoby, ktorá bude zákazníkom vyhovovať najviac.
[app]com.telekom.portal[/app]
Zdroj: Tlačová správa