Túto zaujímavú štúdiu má na svedomí spoločnosť Sameer Tech a nejedná sa o klasické meranie web traffic, respektíve webovej prevádzky. Štúdia sa zamerala na angažovanosť webových prehliadačov, čo by sa dalo definovať ako odhad miery a hĺbky interakcie návštevníka na webovej stránke oproti jasne definovanému súboru cieľov.
V jednoduchosti, čím viac je používateľ s prehliadačom aktívny, tým je jeho angažovanosť vyššia. Napríklad, ak prejdete na domovskú stránku Twitteru a hneď odídete, vaša angažovanosť je nízka. Ak sa vydáte na Twitter, pošlete pár tweetov, prelustrujete followerov a podobne, angažovanosť je podstatne vyššia.
A práve v tomto smere prekonal prehliadač v Androide s verziou 4.0 ICS iPhone, čo znamená, že používatelia tejto verzie Androidu sú jednoducho aktívnejší na webe a oveľa viac využívajú prehliadač na dlhšie alebo hlbšie prehliadanie a zisťovanie informácii. Treba však podotknúť, že do prieskumu neboli zahrnuté tablety ale iba smartfóny.
zdroj: androidauthority.com