Úvod LG LG G7 LG mení stratégiu v mobilnom biznise, nový high-end spoznáme neskôr

LG mení stratégiu v mobilnom biznise, nový high-end spoznáme neskôr

0
LG
© REUTERS/Rick Wilking

Tento rok sa pokojne môže stať, že novú vlajkovú loď kórejskej spoločnosti LG neuvidíme v obvyklom termíne. Zatiaľ sa o najbližšom high-end smartfóne výrobcu hovorí v spojení s označením LG G7.

LG G7 možno spoznáme, no na stole je položený takzvaný rebranding, v rámci ktorého sa uvažuje nad zmenou názvoslovia dlhoročne známeho modelového radu. O plánovanom rebrandingu ako prvý informoval kórejský magazín The Investor.

Viac svetla do zmien v mobilnom podnikaní spoločnosti LG vniesol až generálny riaditeľ Jo Seong-Jin, ktorého na podujatí CES 2018 vyspovedali kórejské médiá.

Médiá chceli z riaditeľa vydolovať presnejší dátum predstavenia nového vlajkového smartfónu. Riaditeľ však uviedol, že LG predstaví nové smartfóny vtedy, keď to bude potrebné.

LG V30
V30 – zatiaľ posledný model výrobcu © LG

LG už nebude nutne oznamovať nové zariadenia v zhode s konkurenčnými producentmi inteligentných mobilných telefónov. Riaditeľ dodal, že existujú plány ako udržať high-end smartfóny v móde dlhšie, napríklad uvoľnením viacerých verzií vrcholových modelov.

Riaditeľ nespojil zmenu stratégie s negatívnymi finančnými výsledkami mobilnej divízie. Obáva sa ale dodávok materiálov pre lítiové batérie, ktoré sú pre smartfóny kľúčové.

LG tak po dlhej dobe zmení krok, a to je len dobre. V Južnej Kórei smartfóny vyrábať vedia, čoho dôkazom je krajanský konkurent Samsung. Možno je nová stratégia to, čo LG presne potrebuje.