Spoločnosť Xiaomi je značkou číslo jedna na indickom trhu a svoju pozíciu ešte potvrdila nedávnym predajným úspechom. Predstavitelia výrobcu uviedli, že za dva dni predali na indickom trhu viac ako jeden milión smartfónov.
Xiaomi k úspechu dopomohli online predajcovia Flipkart a Amazon India, ktorí spustili masívne zľavové akcie. Zákazníci siahali aj po inteligentných mobilných telefónoch, pričom 8 z 9 predaných smartfónov nieslo logo Xiaomi.
Výrobca tak predal približne 300 smartfónov každú minútu a najpredávanejším smartfónom bol model Redmi Note 4. Minuloročný indický festival zliav nebol až taký úspešný. Jeden milión smartfónov spoločnosť predala až za 18 dní.
V Xiaomi tento rok veľmi dobre plánovali. Počas celého indického festivalu zliav boli smartfóny k dispozícii skladom. Obzvlášť zariadenia Redmi 4 a Redmi Note 4, pri ktorých sa očakával vysoký dopyt, čo sa aj potvrdilo.
Smartfóny a príslušenstvo Xiaomi budú oficiálne dostupné aj na našom trhu a v okolitých krajinách. Dokonca u nás vyrastie kamenná Mi predajňa. Z posledných noviniek, výrobca sa stal členom konzorcia konzorcia Wireless Power, ktoré stojí za bezdrôtovým štandardom nabíjania Qi.
To celkom presne naznačuje, že Xiaomi bude mať v portfóliu smartfón s touto technológiou nabíjania. Špekulácie zatiaľ smerujú k novej generácii vlajkového modelu Mi 7.