Xiaomi kolobežka je technologický klenot: Prejde 30km, má rýchlosť až 25km/h a teraz...

Xiaomi kolobežka je technologický klenot: Prejde 30km, má rýchlosť až 25km/h a teraz stojí najmenej v histórii!

131
Xiaomi okrem smartfónov vyrába aj zaujímavé príslušenstvo a iné zariadenia. Napríklad inteligentnú kolobežku.

Ak ste si mysleli, že Xiaomi ponúka len smartfóny a príslušenstvo k nim, mýlili by ste sa. Označenie „Mi“ sa objavilo už na kadejakých výrobkoch, od variča ryže, až po tenisky. Teraz si s podobným označením môžete kúpiť aj kolobežku.

Xiaomi Mijia – elektrická kolobežka

Cena: 343,99 €

Neobyčajná kolobežka sa volá Xiaomi Scooter 2 (Mijia) a ako by ste už mohli čakať, hravo sa k nej pripojíte aj pomocou smartfónu. S dojazdom približne 30 km na jedno nabitie je to priam ideálny mestský prostriedok. Či už sa chcete rýchlejšie dostať do práce, školy či malý nákup, Mijia s tým nebude mať žiaden problém. Zvláda dokonca maximálnu rýchlosť až 25 km/h.

Takáto technologická kolobežka doteraz stála približne 500 € s tým, že doplatiť ste si pri dovoze museli aj 20 % daň. Nová ponuka obchodu TomTop.com však cenu poriadne znížila.

Cena po zadaní kódu AJMISCTT klesne na 343,99 € a to nie je všetko. Obchod zaručuje, že pri dovoze za vás zaplatí všetky poplatky, a teda aj 20 % daň. Finálna cena, ktorú zaplatíte je teda spomínaných 343,99 €. Paráda!

Zhiyun Smooth-Q – stabilizátor pre smartfóny

Cena: 118,68 €

Našli sme aj zaujímavé príslušenstvo, ktoré by mohlo zaujať všetkých z vás, ktorí radi natáčajú videá. Ide totiž o stabilizátor obrazu od svetoznámej firmy Zhiyun. Tá je už nesmierne známa dokonca aj v USA, takže sa môžete spoľahnúť na kvalitu jej výrobkov.

Nás zaujal stabilizátor Zhiyun Smooth-Q, teda stabilizátor s 3-osovou stabilizáciou. Ide už o 5. generáciu produktu, takže firma má s jeho výrobou veľké skúsenosti. Jeho najväčšou konkurenciou je OSMO Mobile, ktorý sa predáva aj na Slovensku, no zároveň je podstatne drahší.

Zhiyun Smooth-Q stojí bez kupónu 127,88 €. Po zadaní zľavového kódu AJZHIYUN sa jeho cena zníži na prijateľnejších 118,68 €. Dosť však bolo rečí, pozrite si video, ako taká stabilizácia funguje, určite sa vám zapáči.

  • Palid

    Kolobezka objednana a zaplatena. Som zvedavy ci to pride naozaj bez dane ako pisete, pretoze to nikde oni neuvadzaju

    • Tomáš Broda

      ja som nasiel, aj ked najprv som si to tiez nevsimol. Pisu to malymi oranzovymi pismenami hned pod nazvom produktu. Skoro do oci bijuce, ale tiez som to najprv nevidel :D

    • Branislav Chorvat

      Zdravím, skúšali ste tú kolobežku reálne niekde na Slovensku? Rád by som ju pred kúpou vyskúšal.

    • Michal Minárik

      čau @disqus_MYDIj7KRY2:disqus tiež riešim tú daň. Keby som mal istotu, že neplatim, tak už objednám aj ja. Daj vedieť, ako to dopadlo. Dik.

      • Palid

        Uz ju odoslali, tak som zvedavy ked pride o 2 tyzdne ci a kolko budem platit na colnici. Napisem potom sem.

        • Jucek 유 Cek

          Ahoj, prisla ti uz ta kolobezka ?.. . Ja som ju objednaval cez TOM TOP 22.6. a podla mna ju este ani len neodoslali… taracking number mam ale v DPD mi povedali ze tovar este nedostali…. ide to cez manchester co je este divnejsie….

          • Palid

            nie, stale nic. Len peniaze strhlo. Na tomtop pise ze odoslali ale tracking co poslali nefunguje … Pockam este tyzden a ak nepride nic ani po 3 tyzdnoch od objednania, tak budem ziadat peniaze naspat.

          • David Hrbaty

            Ahojte,
            Som na tom podobne, rovnako som to objednal este 3.7, uz mam aj tracking number, ale rovnako nefunguje, uz som im aj pisal na support viac krat, zatial bez odpovede. Tak uvidime co z toho bude.

          • Phillip Fry

            Zdravim, ako ste dopadli s objednavkami? Tiez som objednal (3.7.) a stale nic, tracking samozrejme nefunguje, na maily nereaguju. Zacinam lutovat, ze som to riskol, toto bude u nich asi prva a posledna objednavka, ani nie preto, ze to dlho trva ako skor pre ten support a komunikaciu…

          • Lukas Zachar

            Skús nám napísať tvoje číslo objednávky. Popýtame sa v tvojom mene :)

          • Phillip Fry

            Poslane na mail. Diky.

          • Lukas Zachar

            Ahoj Phillip (aj ostatní, ktorí si kúpili kolobežku). Získal som info priamo z TomTopu o stave objednávok. Kolobežky sú na ceste do alebo priamo v Manchestri kde prebieha preclievanie, o ktoré sa stará samotný obchod. Preto tá obkľuka. Keď proces skončí, balíček by mal byť odoslaný priamo na adresu.

          • Phillip Fry

            Ďakujeme za preverenie. Asi si ešte počkáme..

          • Lukas

            Tento príspevok patrí všetkym ktorí snívajú o tom že im TomTom pošle kolobežku. Je síce pekne že tam povedali že ja na colnici že sa preclieva. Sú to však len prázdne slová bez dôkazov. Keď som sa ich pýtal na názov spoločnosti alebo kde presne sa to preclieva, odmietli odpovedať. Keď som sa ich opýtal ako spoločnosťou dopravyli z činy do UK letecky tak odmietly odpovedať. že je to ich interne. Mám z toho záznam obrazovky z chatu.

            Takže na 99% nas oklamali

          • Phillip Fry

            Tak zase nedivim sa ze nesharuju detaily tohto charakteru, je to ich obchodne tajomstvo, radsej ani nechcem vediet ako obchadzaju colne predpisy, pretoze s clom by sa im to za taku cenu neoplatilo dovazat. Ale zacinam mat podobne obavy, ze tovar mozno neuvidim…

          • Jakub

            Je síce bežné že UK je raj na obchadzanie colných predpisov ale ked som pozrel recenzie na https://www.sitejabber.com/reviews/www.tomtop.com tak som v šoku. Viac ludom neposlali balík. Ludia im píšu aj na facebook nástenku. 50% nespokojných zakaznikov to nieje nahoda. Takto jednajú šmejdi.
            Dúfam že sa dá strhnuť platba kreditnou visa kartou naspať aj ked nebudú chcieť. Už zbieram dokazy. Ani zrušiť objednávku nechcú lebo je vraj na ceste. Ale ani nevedia ako dlho bude trvať preclievanie. nevedia na nič odpovedať s určitostou.

          • Lukas

            Budete čakať ako tento chudák z Talianska
            UPS track čislo: 1Z06981A6890289948

            2017-06-23 23:07

            NL, Order Processed: Ready for UPS

          • Phillip Fry

            Keď som ja pred kupou pozeral referencie (narychlo) nic take hrozne som nenasiel, vraj je to spolocnost s 13 rocnou historiou a bla bla. Teraz ked to sledujem podrobnejsie, vidim ze som spravil blbost. Nech mi este niekto odporuci Tomtop a pojde do blacklistu spolu s nim aj s patricnym komentarom…Uvidime co na to Paypal pripadne „kartove“ spolocnosti.

          • Lukas

            Tieto skurv…slovenské stranky dobehli aj mňa. tiež narycho som pozrel slovenske odporucania…Idiot som..

          • Marek

            Ahoj, vedel by si mi poslat nejake dokazy, resp. zaporne odpovede od Tomtopu. Chcem poziadat banku o vratenie platby a vyzaduju odo mna tieto informacie. Dakujem.

          • Phillip Fry

            Ahoj, nie som sice ten na koho reagujes, ale.. Tomtop mi konecne odpisal nejaky genericky mail v zmysle, ze kolobezky su preclievane a tam sa to zdrzuje, ked budu preclene, dorazia za 3-5 dní. Poslali konecne aj funkčný tracking, ale nič nové som sa nedozvedel oproti tomu co som medzicasom zistil cez DPD UK. Nie je mozne zistit z toho co mame dostupne ci to naozaj viazne na colnici alebo to fakt este ani neodoslali. Bohuzial ked budu v tomto zmysle reagovat aj na otvoreny spor na Paypale alebo napr. v banke pochybujem, že banka (paypal) vrati peniaze. Asi sme mierne nahrati momentalne – ani tovar ani peniaze. Medzi tym na stranke znova posunuli dodanie z povodnych 7-10 prac. dni az na 20 – 25. Ja osobne cakam do piatka buduceho tyzdna (co bude u mna mesiac od odoslania podla ich stranky) a otvorim spor, ale neviem ci to bude uspesne…

          • Michal Minárik

            čaute, ja som objednal 16.7. poslali mi, podobne ako vam 3x tracking number z ktorych ani jedno nefungovalo. Včera som písal na wholesale@tomtop.com a dostal som odpoveď aj s funkčnym tracking number:
            http://www.17track.net/en/track?nums=1Z3X64Y56854672377&fc=0
            Snáď to čoskoro bude doma, dnes rano balik odišiel z poľska.

          • Phillip Fry

            Stastny to clovek, tvoja kolobezka asi nesla z Ciny, ale z EU skladu. Maju v tom pekny bordel. U mna je na obdobnom linku, ze 2017-07-05 10:10 Manchester, Your parcel is on its way. A to tam svieti asi do toho 5. Jula…

          • Michal Minárik

            Dúfam, že mi nedali číslo cudzej objednavky :) skus napisať wholesale@tomtop.com . Z normalneho supportu mi neodpovedali, ale z tohto hej.

          • Phillip Fry

            Pisal som na oba, uz odpovedali, ale aj tak sa to nikam nepohlo, vid moj koment vyssie.

          • Marek

            Aka je zaruka toho, ze nedavaju cudzie tracking numbers? Mozno zopar kolobeziek z 1000 co sa doruci!? To co mam uvedene v objednavke neukazuje nic 5993920835.
            Na paypal sa da myslim otvorit spor do 90dni, ale kedze som platil kartou, tak cez banku to nebude take ruzove, takze cim skor to podam tym lepsie. Len by sa mi zisli tie Vase emaily, kedze mne zatial nic neodpisali. Vzdy sa to da v banke stiahnut, ked mi tovar pride.
            To, ze to preclievaju vieme uz davno, problem je ze to trva podozrivo dlho, nie je to 8 ani 18 ani 25dni (1Z06981A6890289948). Takto to moze byt aj polroka a stratime akukolvek sancu na navratenie penazi.

          • Lukas

            Ja mám podozrenie že naťahujú čas na tak dlho aby sa to nedalo v banke vratiť. Kiež by som sa mylil.
            Mne pisu stale aby som este pockal tyden,5 dní a pod.
            Svinstvo je že tým šmejdom tu androidportal robí reklamu.

          • David Hrbaty

            Dakomu uz prisla do BA ;) , gratulujem, potom daj vediet ci dosla v poriadku. My ostatni asi este stale cakame v Manchester :-D , predpokladam, ze u nikoho ziadna zmena. Mne uz ani na spor v paypal neodpovedaju, takze pockam este par dni, kedze spor musim uzaviet do 20 dni a nasledne to dam na presetrenie paypalu.

          • Lukas

            Je úbohé, že takým šmejdom sa tú robi reklama, na zaklade tejto reklamy som si objednal z TomTopu. Som ja ale pako..takto naletieť. Tie kolobežky neuvidite. Tracking number akože DPD UK je hovno je to len elektronické podanie. DPD nemá fyzicky váš balík. Pochybujem že vôbec opustil čínu.

          • David Hrbaty

            Ahoj Lukas,
            Vdaka za preverenie, ja som este vcera vecer stihol aj otvorit spor na paypale, tak aj oni priamo pohotovo zareagovali a napisali, ze je v Manchestri, tak snad to uz coskoro pride. Potom napisem ako som dopadol. Kazdopadne vdaka ;)

          • Lukas Zachar

            Za málo, verím, že to príde v pohode. Ako som písal, to zdržanie tam bude hlavne kvôli tomu, že to preclievajú oni. Aspoň tak mi bolo povedané. Každopádne, držím palce! :)

          • Phillip Fry

            Ubehol dalsi tyzden a nikam sa to nepohlo, pisal som dalsi mail na support (zatial bez odpovede). Ak sa neozvu s nejakym presnejsim info (datum dorucenia, fungujuce tracking number) tak otvaram dispute na paypale (povodne podmienky hovorili o 7-10 pracovnych dnoch od odoslania, dnes je 17sty prac. den). Trpezlivosti uz asi bolo dost. Bez ohladu ako toto dopadne (bohvie v akom stave to pride ak to vobec pride), Tomtop ide u mna na blacklist…Ostatni mate nejaky update ?

          • Lukas

            Ty si ale naivny ako aj ostatní. Kolobežky neuvidite nikdy. je to podvodná stranka. Mám dokazy

          • Lukas Zachar

            Ahoj David, napíš mi tvoje číslo objednávky. Popýtame sa.

          • David Hrbaty

            Ahoj Lukas, cislo objednavky je: AN17G03N2541-N4TCR8
            , ich tracking number je: 5993913028

            Vdaka.

          • Palid

            takze update. Po vyse 10 emailoch, a natahovania s nimi a nedodania kolobezky ani po vyse 2 mesiacoch od zaplatenia. Som dal do paypal claim a cakam na vratenie penazi. Dufam ze pridu. Tomtop nikdy viac a Androidportal klesol tiez na doveryhodnosti ked si nechaju zaplatit za propagaciu takeho podvodu

  • Tomáš Broda

    Zdravim, nemam skusenosti s Tomtop, ma niekto skusenosti s tym, ze ak garantuju zaplatenie poplatkov, resp neplatenie DPH, ze to tak ozaj aj je/bude?

  • Marek

    Otazka je ci zaplatia aj dan, nie len clo a to je teda o dost vacsia polozka. Lenze z toho ich custom tariff fee to nie je celkom jasne. A dan je teda 20%.

    • Tomáš Broda

      ked som si to pozrel este raz, tak pisu tam len o zaplateni custom tariff fee, co je clo. O DPH zmienka nie je, takze to urcite treba priratat k cene, ak to colnici stopnu (co podla mna isto stopnu)

  • Phillip Fry

    Dnes som si vsimol na ich stranke pri kolobezke toto:
    Attentions: Dear customers, because this scooter is very high value, and each one need to add a free European regulatory conversion head, so we need 1-3 days on quality and re-packaging process, we do ensure that each product is a high quality Check, then you can assured that the sign, please understand!

    Ta ich anglictina stoji za prd, ale asi maju nejake trable s tou ich „shipping method“, ktora zarucuje pokrytie cla a dane. Zjavne im to colnici nechcu pustit do EU. Som zvedavy ako toto dopadne…

  • Lukas

    Michal Minárik písal že ma balík. Nakoniec je v tom zas nejaký háčik :-D Vraj nespravna adresa.. to sú ale šmejdi.
    viz tu:
    http://www.17track.net/cs/track?nums=1Z3X64Y56854672377&fc=0

  • Michala

    Ahojte, ja som objednavala az 29.7. a podla trackingu by to tiez malo ist z Polska..http://www.17track.net/de/track?nums=1Z3X64Y56854864222 tak som zvedava..

  • Michal Minárik

    čaute všetci, takže včera som balik otvoril, vnútri bol naozaj kolobežka :) úplne nová, všetko vporiadku. Ešte pripominam, že som neplatil nič navyše oproti cene na Tomtop.com. Môžete sa tešiť, je super :D

    • David Hrbaty

      Tak super, uzivaj a vela stastnych kilometrov. Ja som dnes konecne dostal relevantne odpovede od Tomtopu. Problem je, ze nase kolobezky nepresli colnym konanim. Moze to trvat tyzdne aj mesiace, ak vobec. Tvoja bola zrejme ta stastna, ktora presla pri meneni sluzieb na colnici, pretoze z EU skladu to neodosielaju, vsetko ide z CN…

      • Phillip Fry

        Presne ako som pisal predvcerom – colnici zauradovali. Tipoval som spravne. Ale toto je v plnom rozsahu maslo na hlave Tomtopu, taketo veci musia mat vyriesenie, keď vyhlasujú, že doručia bez poplatkov aj do EU.
        Otazny je dovod preco to colnici nepustili dalej, teoreticky sa to uz nemusi podarit vobec.
        Ako si dopadol na Paypale v zmysle tychto info ? Ja som dnes otvoril dispute, ale neviem ako sa k tomu Paypal postavi ked je takato situacia.

        • David Hrbaty

          Ahoj Filip, dispute na paypale mam otvoreny uz dlhsie. Tam mi z tomtopu odpisali iba velmi strucne hned na zaciatku, ze ich to velmi mrzi a ze mam byt trpezlivy, potom uz na spravy nereagovali. Spor musim uzavriet do 9 augusta, resp odoslat na riesenie do paypalu, potom oni rozhodnu do 30 dni. Kazdopadne by som sa toho nebal, nakolko tie kolobezky dorucene neboli do urceneho terminu, komunikacia s nimi je viac nez hrozna a na stranke vyhlasovali,ze bez problemov colne konanie prebehne, takze ked to nepride, tak snad peniaze najdu cestu spat. Takze asi tolko ku skusenostiam z tomtopu a z reklamy na slovenskych strankach. K ich PR clankom by som dodal, ze dorucenie je hop alebo trop a pri malych blbostiach je viac nez 50% pravdepodobnost ze pridu nefunkcne, alebo poskodene…no comment.

          • David Hrbaty

            Este pripajam nieco na precitanie:
            https://www.trustpilot.com/review/www.tomtop.com?languages=en&stars=1

            a konkretne chalanisko ma obdobny problem ako my:
            https://www.trustpilot.com/reviews/59838976fba87f08a8267868

            Takze mam pocit, ze ak nas paypal nezachrani, tak uz nam neostava nic ine ako oci pre plac…

          • Phillip Fry

            Ahoj, predpokladam, ze Tomtop urobi vsetko preto aby mu peniaze ostali. Cital som si aj Terms and Conditions vratane colnych casti a maju to formulovane tak, ze riziko je na nasej strane, cize dobrovolne refund asi nedaju. Na Paypale som dispute ani claim nikdy neriesil, tak neviem co od toho cakat. Tomtop zatial nereagoval.

            Inak paci sa mi na tejto stranke, ze po takejto afere dalej veselo propaguju Tomtop.

          • Phillip Fry

            Dostal som od Tomtopu ponuku, ktora sa neodmieta :D Ak zatvorim spor na Paypale daju mi zlavu 5 dolarov … A mam cakat, lebo dorucovanie je pomale. Zase nic k veci. Tazko nenadavat momentalne. Za takychto okolnosti by to malo byt v diskusiach povolene :)

          • Marek

            Ja to vidim nasledovne, prve objednavky okolo zaciatku Jula posielali cez UK, ale tam ich niekto capol a nevie sa co bude dalej. Nasledne objednavky od polovice Jula, uz idu cez Polsko zda sa, kde asi nie je problem a tito ludia maju kolobezky dorucovane v tychto dnoch.
            Cize kto objednaval neskor ma kolobezku skor a my ostatni, co sme objednavali k zaciatku Jula sme nahrati. Osobne si myslim, ze ani sami nevedia ako budu postupovat a preto sa natahuje cas.

  • Jakub

    Prvá vec Michal Minarik co mu prisla kolobezka maže svoje prispevky…Pýtam sa sam seba prečo?
    Po dalšie, je to tak že činania zrejmne obchadzali clo, teda snazili sa clo v UK neplatiť. Teraz im to zadrzali kym nezaplatia clo. Pustit kolobežku dalej nieje problém z colncie. Problem je ten ked nemá kto zaplatiť clo.
    Ja osobne im pisem aj emaily aj na tomtop. chat …Dobrovolne asi peniaze nevrátia.
    Na email support ina komunickacia ako na chate. proste nevedia sami, kazdy odpoveda nieco iné.

  • Karol

    Tomtop sú šmejdi. Vyhovarať sa na preclievanie neobstojí. Na aliexpress je cez 10 predajcov čo takisto uvádzajú že clo je predplatené, teda zaplatené a dodanie je 7-15 dní. len je to asi o 60eur drahsie. Ale narozdiel od tomtopu aliexpress ma orchanu pred takými šmejdami, že im zadrziava platbu kym tovar skutocne nepride.
    cez Tomtop som nakupil prvý a posledný raz.
    Radšej tych 60eur zaplatím navyše a mám istotu. ako riskovať cez tomtop.
    Poučenie pre všetkých.

  • Bruno

    kolobežka objednaná 6.6 prišla mi 3.7, vyskúšaná, vyzerá že je všetko OK

    • Karol

      čo. tu píšeš dristy. dnes je 7.8. len si ju vyskušal a to prešiel už mesiac?

      • Brumo

        :) sorry pomylil som dátumy, 6.7 a 3.8

        • Karol

          ukaž track number. neverime

          • Bruno

            track number nefungovalo ako ostatným, pisal som im 2x a vždy mi poslali iné

          • Karol

            pošli to funkčné číslo.

          • Bruno

            veď píšem ze ani jedno nefungovalo, potom už vôbec nereagovali na správy.

          • Karol

            a ako dopravnou spoločnostou ti to prišlo? mne ani iným čislo nemenili .stále to same čislo (DPD UK) 2017-07-07 16:29 Manchester, Your parcel is on its way.

          • Bruno

            Dpd, krabica je už výhodná :/
            http://17track.net/Index.html?nums=5994934333

          • Karol

            A kto ti to doručil? DPD? či pošta? to čislo je nefunkčné stále.

          • Bruno

            DPD priamo domov

          • Karol

            Jasné, ešte daj to o červenej karkulke. :-D

          • Bruno

            :)) pozri len som chcel podať informaciu, že mi prišla, nepotrebujem tu nikomu nič dokazovať

          • Karol

            Jasné a my sme ako všetci sprostí? Kolko ti za to tomtop zaplatil za tieto klamstva?

          • Bruno

            … pekný deň

          • Karol

            Si rob hlupakov z nejakých iných ľudí nie z nás. Magor

          • Bruno

            Hlupáka tu robíš len ty sám so seba. tiež som už nečakal že mi to príde, o to viac som bol prekvapený

          • Karol

            DPD by ti v živote nedalo balík ktoreho čislo je neplatné, teda nemajú balík v systéme. To by si mohol reklamovať že si balík nedostal. a tomtop nema ziadny track number.
            Prečo by tebe poslali skôr a dalším trom ludom nie?

          • Bruno

            tak to ja netuším, kľudne sa príď presvedčiť a povozit sa

          • Karol

            Tak pozri na krabicu na štitok.. kazda kurierska spoločnost MUSI mať trak čislo. ako aj pošta.

        • Karol

          Ja som objednával 1.7 . odoslana bola 7.7. viem o dalšich 3 čo stále čakajú… Takže neverím že tebe z tomtopu prišla a nám nie

  • David Hrbaty

    Ahojte, tak na otvoreny spor v Paypal mi tomtop odpovedal za celych 17 dni az 1 krat ako som pisal. Dnes som dopisal posledne informacie a odoslal na riesenie priamo na Paypal, tak uvidime ako sa to bude vyvijat, ci peniaze vratia, nakolko podla informacii z tomtopu sa jedna o odoslany balik… Vy ste ako na tom so spormi na paypale?

    • Jakub

      Tomtop môže tvrdiť čo chce, že je balík odoslaný. Pokiaľ za 4 tyždne, nedokažu dokazať že balik je odoslany tak môžu ísť do riti. Balík je v preprave v momente keď ho má prepravná spoločnoť. v tomto pripade DPD UK balík nemá. Elektronicky podať balík môže každý idiot bez toho aby ho aj fyzicky odovzdal prepravnej spoločnosti. to čo máš je len elektronické informovanie že balík bude podany. Priamo z DPD ked sa opytas ti odpisu ako mne že balík nemajú. To že je to na colnici tak dlho, to nech hovoria tomu čo seno žerie. Našiel som na aliexpresse cez 10 predajcov čo clo tiež platia a dodanie je do 15dní. Výhovorky na colné konanie neodstoja.. Kolobežky posielajú aj iné činske firmy do europy.

    • Phillip Fry

      Ja mam deadline na eskalovanie sporu na Paypal 23. aug. Tomtop zatial na spor reagoval raz a uplne mimo – ked ho zatvorim dostanem zlavu 5 dolarov (wow) a mam cakat a byt trpezlivy, co som samozrejme odmietol. Pockam a uvidim co potom. Ale ako pise Jakub nizsie asi kontaktujem medzi casom DPD nech mi pisomne potvrdia, ze balik k nim stale nedorazil. Pre istotu.

      Inak fakt su to riadni smejdi – vsetky negativne recenzie zo stranky, ale aj z FB mazu ako divi. Maju problem a tvaria sa ze pohoda nic sa nedeje. A stranky ako tato im este veselo robia reklamu, sak prachy nesmrdia …Velka skusenost toto.

  • Jakub

    Pre všetkých čo nemajú kolobežku.
    Ja som im pisal emaili, potom chatovat na ich stranke support, tiež som im pisal na messenger na facebooku. Pisal som im kazdy den, ze porusili dodacie podmienky ze mam pravo na zrusenie objednávky a vratenie penazi. Az dnes sa rozhodli že mi vrátia peniaze od 1-3 dni. cize keby boli kolobežky na ceste ako tvrdia asi tazko by peniaze chceli vrátiť. Ked pridu na učet, napíšem ešte.
    Pre mna tiež nepríjemná skusenost, uz som objednal z aliexpessu, lebo tu kolobezku chcem. sice zaplatim 416eur ale lepsie ako nemať nič.

    • David Hrbaty

      Ahoj Jakub, moc by som tomu neveril ,kedze som uz pocul na ich adresu viacerych ze sice tiez slubili vratit peniaze do 1-3 dni a ani mesiac potom tie peniaze neprisli..Neplatil si to cez paypal?

      • Jakub

        Platil som cez visu debetnu kartu. Reklamovať jedine v banke. Kedze mam email ze slubili ze poslu. tak mozem v banke reklamovat. standartne je vo VUB do 30 dni pri zahraničnych platbách to môže byť viac. Uz som sa predbežne pytal. Počkám tie dni a potom idem do banky.

  • Jakub

    Takže ako som zistil, platil som visa debetnou kartou. priamo od banky mam inormáciu že vratenie platby cez kartovu spolocnost VISA je do 120 od pripísania platby. Dôkazy mám. Takže šmejdov sa nebojím že prachy neuvidím. Takže počkam tych 5 dni ako slubily že vratia prachy a potom idem do banky spisať reklamaciu. Pohoda.

  • David Hrbaty

    Fuuu, chalani, rozputana vojna s colnou spravou :D

    https://www.trustpilot.com/users/598c13690000ff000ab9d467

    • Phillip Fry

      Do tankoch, na Budapest.. teda colnicu ! Keby som v tom nemal cez 350€ tak sa celkom bavim teraz :)

      • Lukas Zachar

        Komunikovali sme s TomTop. Podľa ich informácií colníci (nie slovenskí) zadržiavajú asi 20 kusov kolobežiek. Mali by to vyriešiť čoskoro, tak uvidíme.

        • Phillip Fry

          Ahoj Lukas, snaha sa ceni, ale toto pocuvame uz niekolko tyzdnov, cize nic nove pre mna. Uverim im az budem mat balik doma alebo peniaze naspat, ak sa nieco z toho podari.. A fakt zvazte ako web ci Vam stoji za to propagovat takehoto predajcu, toto nie je jediny priekak co maju na svedomi…

          • Lukas Zachar

            Ostali sme prekvapení rovnako ako vy. Osoba, s ktorou som komunikoval mi poskytla niekoľko sledovacích čísel na kolobežky, ktoré boli doručené úplne v pohode na Slovensko. Tu však určite mohli zvoliť iný systém jednania. Budem sa vypytovať ďalej.

          • Slavo

            Pozrite sa ja to dobre poznám ako funguje tomtop. Pisal som im na email. neodpovedali. Pisal som im na support chat kazdy den. vzdy iná odpoved alebo proste ukončili chat. Vyhovorky. pisal som im na facebook. To je jednanie mat v riti zakaznikov? Nech mi nikto nehovori ako a čo robí a ako jedná tomtop. ja mam print screen aj video screen ako oni odpovedajú a jednajú

          • Marek

            Vies sem prosim ta napisat tie sledovacie cisla, ktore boli dorucene? Lebo ja som zatial videl len jedno, aj to sa preclievalo inde ako vsetky ostatne.

        • Slavo

          Sú na trhu ako prezentujú 13 rokov. Vedia čo robia. Iste kolobežky neposielali prvý krat do EU. zakony iste poznajú. Kolobežky posiela cez napr. alibaba, aliexpress desiatky predajcov do EU. Pokoal nechceli obchadzať colné konanie tak iný dovod zadrzania nevidim. Dokumentaciu a papiere pri 20 kolobežkách museli mať. Len idiot pošle nieč z činy do EU bez znalosti ala ,,pokus omyl“.

    • Jakub

      A to im akože veríte, že colnica by držala balíky 5 týždňov? Veď je to smiešne. Naťahujú čas.

      • Phillip Fry

        Ano, neviem ci hovoria pravdu, mozno klamu, mozno nie, a ja som u nich objednaval prvy a posledny krat, ale zase nie je to nerealne, ze by colnici robili taketo komplikacie, poznam pripady kedy tovar zadrziavali 3 mesiace, holt EU. Bavil som sa na tuto temu s jednym byvalym colnikom a je tam niekolko moznych dovodov preco by to colnica zadrzala (je to velky balik, urceny konecnemu spotrebitelovi, ma to velke baterie a vela dalsich technickych a zakonnych dovodov). Chyba Tomtopu je, ze nevedia absolutne dodrzat co sami prezentovali a slubili a support ubohy.

        Napr. pri Paypale im natahovanie casu moc nepomoze, skor uskodi … Aspon tomu chcem verit.

    • Phillip Fry

      Nazdar, zda sa ze vojna nepomohla :) zas to umrelo a nic sa nedeje. Mas uz nejake info z Paypalu potom, co si to na nich eskaloval ?

      • David Hrbaty

        Ahoj, zial nie, stale to je u nich na preverovani a maju na to 30 dni. U vas nieco nove?

        • Phillip Fry

          O tych 30 dnoch viem, len som bol zvedavy ci Paypal nahodou nebol akcny a nevyriesil to skor.
          Ja mam deadline na eskalaciu buduci tyzden v utorok, Tomtop je ticho, nereaguje mi na spravy, ktore im posielam cez Paypal a inde im ani neplanujem uz pisat.

  • Phillip Fry

    Ahojte, tak prekvapivo este pred eskalovanim na Paypal mi Tomtop poslal práve refund cez Paypal, nemam to sice este na ucte/karte (do 30 dni), ale na Paypal konte to uz svieti. No cakal som kolobezku, ale rozhodne aj toto potesi po takomto zazitku. Tomtop nikdy viac !

    Ostatným, čo sú stále aj bez kolobezky aj bez penazi drzim palce.

    • Lukas

      Môžem tvoje cislo objednávky a track number… mne sa vyhovaraju ze co ak oni vrátia peniaze a kolobezka mi tiež pride…ze to memôžu

    • Lukas

      Prosím ťa ak by sa dalo mohol by si mi urobit print screen z tomtopu aj za paypalu že ti to refundovali a poslať mi to na email : lenoblacik@gmail.com ?
      Banke to pomože ako dôkaz.

      • Phillip Fry

        Pozri si mail.

        • Marek

          Ahoj, ja ta tiez poprosim o tieto dokazy, nakolko mi to velmi pomoze v argumentovani s bankou. Email: rentnow@seznam.cz
          Dakujem.

  • David Hrbaty

    No u mna to tiez vyzera na refund. Odkial teraz skusate objednat?

    • Jakub

      Ja som objednal cez aliexpress.com. Predajca je :
      ShenZhen DJ Electronic Technology Co., Ltd.
      Objednané 4 augusta… Už mám fungujúci track number.
      Doručenie bude cez UPS na 21.8
      vyšlo ma to na 416eur zo vsetkým. Clo tiež platia oni.
      cize od objednania my to vychádza 17 dní.

      • David Hrbaty

        Vdaka, na tohto predajcu som narazil aj ja,ale clo a ine poplatky hradi kupuuci sam, maju v popise:
        Note: Shipping costs shown include fuel surcharges. Import duties, taxes
        and other customs related charges are not included. Buyers bear all
        responsibility for all extra charges incurred (if any).

      • Phillip Fry

        A ty si u toho predajcu neplatil dopravu? Neviem ci zle pozeram, ale doprava stoji 83 dolarov a ina moznost sa vybrat neda. Cize dohromady skoro 500€, co je uz dost nezaujimave ked to navyse bude z Ciny zase a bez zaruky. Ja sice este tu kolobezku zvazujem, ale asi sa po tych skusenostiach na to vykaslem a pockam az to bude za prijatelnu cenu aj u nas…

        • Jakub

          Daj mi svoj emai. ja ti pošlem jasné dôkazy kolko som celkovo zaplatil. a to je tych 416 eur ako aj dokaz o tom ze bola kolobezka dorucena na 17 dni . Pisal som zo vsetkym aj s dopravou 416eur.
          Aliexpess ma ochanu. nezaplatí obchodníkovy kym ty nepotvrdiš prijatie tovaru. Platis cez aliexpress. je to ochrana. Aliexpress ked nedoruci v tomto pripade tento predajca do 23 dni tak mu neposlu peniaze a tebe vrátia.

  • Jakub

    Pisali zo supportu toto:

    Dear customer,
    We are so sorry for the delay of your order
    we are informed that the item is hold by England Customs , and it will be released in one week.
    If you can kindly wait, we can send it to you in 10 – 15 days.
    if you would not like to wait , we can refund for you .
    Wait for your peply
    Regards
    Aby

    • David Hrbaty

      Cakas ci refundujes?

      • Jakub

        Musím už refundovať. Včera som bol v banke na reklamaciu…cize ci po dobrom či po zlom. Chcem prachy

        • David Hrbaty

          Vaaau, zasnem nad tomtopom…. Ja som im dal posledny tyzden, ak nic tak refund a dufam, ze to neskonci podobne ako u teba blacklistom :-(

          • Marek

            To iste poslali aj mne, ale neverim, ze nieco z toho myslia vazne. Jedina cesta je reklamacia v banke, ti co isli cez paypal to maju jednoduchsie, kedze paypal uz aj refunduje. Hold, bude to dlhy boj a tento portal by sa mal prinajmensom ospravedlnit a uz nikdy viac tychto smejdov nepropagovat!

      • Jakub

        mne už 8 meho pisali že refundujú a neposlali nič..Mám dosť ich naťahovačiek. Včera ked som pisal na online chat support že mi neposlali peniaze že chcem peniaze..tak vieš čo urobili? ukončili chat a dali ma na blacklist ,,blacklist user! “ to mi vyhodí.
        Takže im neverím nič

  • Karol

    Tomtop nikdy viac. Pisal som im kazdy druhy den kde je kolobežka alebo peniaze… potom že chcem vratiť peniaze..Nakoniec prisiel emali že mi vracajú peniaze. Potom stale peniaze neprisli. Pytam sa na online chate že kde sú peniaze čo slubili a potvrdili emailom, a oni že im to ich boss neodsuhlasil. Tak nakoniec mam vraj cakať kym sa vrati kolobežka z colnice. Potom zas mi pisu cim chcem vratiť peniaze.. Proste mi to príde akože si robia z ludi ešte dobrý ‘den. Potom ked moc otravujem šup na blacklist. Snad najhorsi obchod co som sa kedy stretol . Zakaznikca podpora nevie ani hovno, vzdy ina odpoved.

  • eatinwien

    Ahojte, update u mňa: objednávala som koncom júla, od 1.8. som mala aj ja klasiku „ready for UPS“, bez zmeny až do dnes, teraz to vyzerá, že sa to pohlo, tak snáď to bude ok, http://www.17track.net/de/track?nums=1Z3X64Y56854864222

    • Jakub

      Lenže 3/4 ak nie viac nemá balík cez UPS ale DPD takže to je úplne iná situacia. Tebe to ide cez polsko. Nám ostatným ked tak tak UK

      • eatinwien

        Ok, ja len info pre prip. ostatných, ktorým to ide tiež cez Poľsko, že je to možno reálnejšia cesta ako UK, doma to ale ešte nemám, takze uvidíme..

        • Jakub

          Možno to urobili po tom čo sa stalo v UK. podla mna sa chceli vyhnut platenou cla, teda prepašovať na čierno, a colníci im na to prišli. Inak nieje dovod zadrzat zasielku tak dlho. 99% mám pravdu

  • Lukas

    Je to úbohé od Tomtopu. po 50 dňoch nemám nič. Ani kolobežku ani peniaze. Pritom som objednal dalšiu z ineho obchodu z Aliexpressu balík je už v Bratislave. Prešlo 14dní od kedy som zadal objednávky. 14dni celkovo, nie iba pracovné dni. Hanba tomtopu

  • Jakub

    Tak kolobežka z aliexpreesu mi prišla dnes po 17 dnoch. cela 417 eur zo všetkým. žiadne clo ani dph. všetko v poriadku. Z tomtopu stále nemám nič ani po 51 ďňoch. dobré svinstvo..

    • Marek

      Som na tom rovnako. Ozvala sa ti banka na podanu reklamaciu, ci zatial nic?

      • Jakub

        Z banky ešte nie. Majú na to mesiac až 3. zatial v nedelu prišiel další email od tomtopu že:

        Dear customer
        we ask refund for you
        pls kindly wait 5-7 days
        Regards
        Aby

        Aj ked tych emailov uz poslali 3 že vracajú peniaze a stale nič.

  • Jakub

    Takže takto som dopadol v banke. pre tých čo tiež platili kreditnou kartou alebo debetnou Visa alebo maestro co mastercard. podal som reklamaciu v banke VUB a bol som úspešný. peniaze sú naspäť na účte. veľmi zlá skúsenosť. tomtop by mi dodnes peniaze nevrátil. to už bude 60 dni od objednania. stačilo vytlačiť objednávku kde vidno číslo a číslo track number a potom sledovanie balika screen.

    • Marek

      Super, ja este cakam na vyriesenie (mBank). Akou kartou si platil, ked sa mozem spytat (VISA, Mastercard, Maestro?). Mohli by to totizto brat ako precedens a vratit mi peniaze rychlejsie, snad.

      • Jakub

        VISA debetná

  • David Hrbaty

    Ahojte,

    U mna konecne update, dnes mi paypal vratil peniaze. Spor som otvoril 21. Jula, 7. Augusta som to eskaloval na paypal, nakolko ma tomtop ignoroval aj na otvorenom spore. Dnes 30. Augusta paypal uzavrel spor a vratil peniaze. Vdaka za pristup paypalu ako ochrana pred tymto podvodnickym portalom,

    Tomtop nikdy viac. Nech nase skusenosti prinesu aspon vystrahu tym, ktori zamyslaju kupovat nieco od tychto podvodnikov.

    A pevne verim, ze tento portal uz nebude prinasat reklamne clanky na tychto podvodnikov!!.