Úvod Operátori Orange Orange mení stratégiu: Nové paušály, lepší prístup k zákazníkom a výrazná modernizácia!

Orange mení stratégiu: Nové paušály, lepší prístup k zákazníkom a výrazná modernizácia!

8
Orange dnes na svojej tlačovej konferencii predstavil nový smer, ktorým sa chce v nasledujúcich rokoch uberať. Hlavnými témami bola výrazná modernizácia či už infraštruktúry, ako aj samotných služieb či predajní. Operátor chce nielen zlepšiť, ale aj úplne zmeniť spôsob, akým operátori komunikujú so zákazníkmi. Svedčí o tom aj nový web, ktorý už čoskoro spustia na adrese www.orange.sk.

Generálny riaditeľ Orange, Pavol Lančarič, dnes na dôležitej tlačovej konferencii predstavil budúcnosť najväčšieho slovenského operátora. Hneď spočiatku kládol dôraz na to, že komunikácia sa za 20 rokov výrazne zmenila. Súčasťou prezentácie bola aj hŕstka zaujímavých faktov, ako napríklad fakt, že ich zákazník použije svoj smartfón približne 150x denne alebo že na ňom dokopy trávia viac ako 2 hodiny svojho voľného času.

Zaujímavosťou je, že za posledných 19 rokov na Slovensku mobilný internet zaznamenal 1 000 násobné zrýchlenie. Od spustenia komerčnej prevádzky Globtelu, cez EDGE, 3G až po LTE a LTE+. Podľa operátora majú od nich zákazníci nové očakávania, ako napríklad stabilnú kvalitu a dostupnosť služieb v každom čase, kdekoľvek a na všetkých zariadeniach. Nechýbajú ani jednoduché, zrozumiteľné a relevantné služby, teda viac ako len paušál alebo pripojenie na internet.

Plán Orangeu je teda jednoznačný. Do roka 2018, ktorý je podľa dnešnej konferencie akýmsi cieľom pre väčšinu vecí, ktoré si predsavzali, chcú 4G sieťou pokryť 95 % populácie. Dostupnosť LTE+ má už tento rok narásť na 25 % a chýbať nebude ani zdvojnásobenie pokrytia optickou sieťou taktiež do roka 2020.

novyorange-4

Inovácia predajní – Smart Store

Do roku 2020 chce Orange premeniť všetky ich predajne na tzv. Smart Store, teda inteligentné obchody. To však nie je všetko. Už tento rok by ich malo byť otvorených 14 až 15. Súčasťou inovácie je taktiež internetový obchod, resp. celý web spoločnosti, vrátane titulky a ponuky služieb. Veľký dôraz bude operátor klásť aj na individuálny prístup k zákazníkom prostredníctvom všetkých kanálov, teda či už osobne, telefonicky alebo cez web.

novyorange-5

Nová ponuka paušálov – Flex a Max

Súčasťou novej stratégie sú aj nové paušály, ktoré operátor rozdelil do dvoch základných kategórií – Flex a Max. To znamená, že zoologická ponuka nadobro končí. Dobrou správou je aj fakt, že stávajúci zákazníci môžu migrovať na novú ponuku.

novyorange-6

Faktúra ako interaktívna služba

Jednou z najväčších noviniek, ktorú dnes Orange predstavil je aj nová faktúra. Ide o ďalší spôsob, akým chce operátor komunikovať so svojimi zákazníkmi a zlepšiť im tak celkový zážitok z využívania ich služieb. Aj preto si Orange zvolil nový spôsob doručovania faktúr priamo do smartfónov a tabletov s možnosťou okamžitej platby. Viac informácií o takejto faktúre práve zisťujeme.