Úvod Tlačová správa Nový telefón si v O2 môžu zákazníci vybrať aj pred splatením starého

Nový telefón si v O2 môžu zákazníci vybrať aj pred splatením starého

0

Zákazníci programu O2 Paušál budú mať možnosť si od 5. apríla vybrať svoj nový telefón už o 6 mesiacov skôr. So službou O2 Mobil+ alebo O2 Firemný mobil tak budú môcť urobiť aj pred tým ako vyplatia poslednú mesačnú platbu za svoj starý smartfón.

„V O2 sme pre našich zákazníkov pripravili viacero noviniek. Odteraz si môžu zákazníci O2 Paušálov zobrať nový telefón s mesačnými platbami ešte pred vyplatením starého a službu Internet na deň môžu zákazníci odteraz využívať aj s obľúbenou službou automatickej obnovy dát,“ uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.

Telefón až o 6 mesiacov skôr

Zákazníci s programom O2 Paušál a službami O2 Mobil+ alebo O2 Firemný mobil budú mať možnosť najskôr 6 mesiacov pred ukončením zmluvy alebo splatnosti aktuálneho mobilného telefónu zakúpiť si nový. Platba za nový mobilný telefón pritom odštartuje až po ukončení Zmluvy o pôžičke na starý telefón, pričom zákazníkovi sa automaticky v tom čase aktivuje aj príslušný bonus na telefón. Mesačné platby, ako aj bonusy sa teda nebudú v žiadnom mesiaci prekrývať. Táto služba je bezplatná, zákazník platí štandardne iba mesačné platby za svoj program na faktúru.

Automatická obnova dát aj pri službe Internet na deň

Úpravou vlastnosti dátových balíčkov prináša O2 tiež novinku pre službu Internet na deň. Po novom si zákazníci budú môcť aktivovať automatickú obnovu aj pre túto službu, avšak bez možnosti prenosu dát. Viac informácií nájdete na www.o2.sk.