Najnovší prírastok do telekomunikačnej rodiny, operátor 4ka, dnes spustil veľmi zaujímavú kampaň. Pred budovu Telekomu v Bratislave umiestnil drevenú šibenicu s dvomi obesenými tabuľami. Operátor sa pomocou nich snažil vyjadriť nespokojnosť s virtuálnym operátorom Juro. Podľa nich totiž nie je až taký výhodný, ako o ňom Telekom tvrdí. Tabule mali na sebe štyri nápisy, ktoré reprezentovali hlavné body, ktoré majú byť podľa 4ky nevýhodné.

Na jeden z tabúľ bol nápis „Výhodné podmienky len pre niektorých,“ na druhej zas „Obmedzená platnosť cien.“

Virtuálny operátor Juro sa na svet predral len pár mesiacov po vstupe 4ky na trh. Je zjavné, že ide o priamu konkurenciu namierenú na nízke ceny 4Ky. Operátor Juro je výhodný pre tých z nás, ktorí radi telefonujú a kredit si dobíjajú minimálne raz do mesiaca vo výške aspoň 5 eur. Po splnení týchto podmienok sa cena hovoru za minútu do všetkých sietí znižuje na 2 centy. Ak však podmienky nesplníte, narastá na 5 centov za minútu. Cena za SMS, MMS a 1 MB dát sú taktiež 2 centy.

Pridajte sa k odboju za lacné volania a dáta!Dnes sme zavesili na hák štyri najväčšie zlá, ktoré trápia väčšinu zákazníkov mobilných operátorov. Pridaj sa k nám aj ty. U nás ťa žiadne háčiky nečakajú!

Posted by 4ka on 3. marec 2016

Akcia Jura na volania za 2 centy však nebeží na dobu neurčitú. Skončiť by mala už 15. mája, čo 4ku vyprovokovalo na naozaj zaujímavú kampaň.

Telekom na miesto vyslal Jura aj dievčatá v ľudových krojoch
Telekom na miesto vyslal Jura aj dievčatá v ľudových krojoch

Predstavitelia Telekomu na ňu zareagovali skutočne po svojom. Pred šibenicu v doprovode dievčat v ľudových krojov vyslali zbojníka Jura známeho z TV spotov, ktorý na ňu zavesil klobásy.

4ka-salama
4ka si z klobás vyvodila vlastné závery

4ka na svojich sociálnych sieťach už len sarkasticky dodala či sa Telekom snaží naznačiť, že má svojich zákazníkov na saláme. Prestrelku medzi operátormi budeme aj naďalej sledovať.