Úvod Novinky Zákazníci Telekomu môžu vyjadriť spokojnosť so službami aj cez aplikáciu Staffino

Zákazníci Telekomu môžu vyjadriť spokojnosť so službami aj cez aplikáciu Staffino

Tlačová správa

0

Keďže operátorovi Telekom veľmi záleží na spokojnosti svojich zákazníkov, ponúka im možnosť vyjadriť sa. Ako prvý slovenský operátor prináša zákazníkom príležitosť posielať pripomienky či pochvaly prostredníctvom inovatívnej aplikácie Staffino.

Aplikácia Staffino neponúka len celoplošné hodnotenie prevádzky, ale je nástrojom pre personalizovanú spätnú väzbu – zákazník si môže vybrať konkrétnu osobu, s ktorou prišiel do kontaktu a vyjadriť svoj názor. Hodnotiť môže nielen personál, ale aj celkovú kvalitu a dostupnosť  služieb v predajni, prípadne jej dizajn. Všetky informácie sa zhromažďujú u manažéra, ktorý môže na hodnotenia okamžite reagovať. Aplikácia je dostupná pre zariadenia s operačnými systémami Android a iOS, prípadne cez webové rozhranie.

V úvodnej fáze môžu spokojnosť so službami vyjadriť návštevníci vynovenej predajne v bratislavskom Auparku. Služba sa postupne rozšíri aj do ďalších predajných miest.