Prostredníctvom smartfónu navštevuje sociálnu sieť Facebook denne obrovské množstvo používateľov, ktorí budú mať po novom k dispozícii viac cielených informácií.
Novinky sa týkajú notifikačného centra, respektíve karty s oznámeniami. Tam klasicky nájdeme upozornenia o narodeninách niektorého z našich priateľov či informáciu o komentároch a „lajkoch“ v našich príspevkoch a podobne.
Notifikácie sa sociálne-aktívnym jedincom zobrazujú aj niekoľkokrát denne, preto sa Facebook rozhodol túto položku využiť efektívnejšie.
Po novom budú upozornenia rozdelené do kategórií a nájdeme v nich okrem iného napríklad informácie o počasí v lokalite, v ktorej sa pohybujeme. Facebook nám dokonca dokáže odporučiť reštauráciu v našej blízkosti ale aj športové výsledky a rôzne udalosti.
Karty si bude možné pochopiteľne prispôsobiť podľa individuálnych potrieb a záujmov používateľov.
Keith Peiris, produktový manažér Facebook-u tvrdí, že túto novinku zaviedli vďaka spätnej väzbe od používateľov, ktorým sa pozdávalo zobrazovanie väčšieho množstva dôležitých informácií.
Ako obvykle, Facebook zavádza nové funkcie aplikácie zatiaľ iba v USA, ak sa osvedčia, o čom nepochybujeme, postupne sa rozšíria aj do ostatných častí sveta.
Pozrite si video, ktoré novinku približuje.