Úvod Operátori O2 O2 má problémy: Kúpený kredit je pripísaný až do hodiny, jeho kontrola...

O2 má problémy: Kúpený kredit je pripísaný až do hodiny, jeho kontrola nemusí fungova

2

Vyzerá to tak, že tretí najväčší operátor na Slovensku, O2, zaznamenáva menšie technické problémy. Minimálne to naznačujú zistenia servera Živé.

O problémoch už informuje aj samotný operátor na vlastnom webe. „Vážení zákazníci, momentálne evidujeme technický problém pri načítaní Vášho dobitého kreditu. Akonáhle bude problém odstránený, kredit sa Vám automaticky navýši. Za danú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.“ Vzhľadom na to, že Tesco Mobile využíva sieť a technológie O2, problém sa týka aj jeho zákazníkov.

Problémy s pripísaním kreditu pre Živé potvrdila aj hovorkyňa O2, Martina Jamrichová. Tá vo svojom vyjadrení uviedla, že klienti, ktorí budú mať problém alebo obavy o svoj kredit, by sa mali obrátiť na zákaznícku linku O2.

V prípade zákazníkov Tesco Mobile sa nezobrazuje bonusový kredit, ktorý sa získava po prepojení s kartou Club card. Obaja operátori na odstránení problému usilovne pracujú. Do kedy bude vyriešený však uviesť nevedeli.