Aj keď niektorí TOP výrobcovia mobilných zariadení nezažívajú v poslednom čase priveľké obchodné úspechy, čínskemu gigantovi je čoraz lepšie. Vyplýva to z jeho predajov, ktoré sú za posledných šesť mesiacov až o 30% väčšie, ako tie z rovnakého obdobia minulého roka.
Podľa dostupných informácií od bližšie nešpecifikovaného dodávateľa komponentov, Xiaomi dokázalo od začiatku roka predať takmer 40 miliónov smartfónov, pričom počas prvého polroka 2014 predalo okolo 26 miliónov. Za celý minulý rok má tak na konte dokopy cez 60 miliónov kusov a výhliadky analytikov či samotného výrobcu nie sú pre blízku budúcnosť o nič menšie.
Úspech čínskych smartfónov spočíva predovšetkým v skvelom pomere cena/hardvér. V otázke kvality spracovania by sme však už takí optimistickí určite neboli, to ale väčšine zákazníkov – predovšetkým z Ázie alebo východnej Európy – zrejme priveľmi neprekáža. Tento záujem je rovnako vidieť i na ázijských e-shopoch, ktoré sa poslednú dobu snažia zviditeľniť na slovenskom spotrebiteľskom trhu, vrátane takého GearBest, TinyDeal alebo Everbuying.