Foto: Phone Arena

Ako HTC, tak aj Samsung už stihli predstaviť svoje vlajkové lode pre rok 2015. Dobre sme sa zoznámili ako s One M9, tak aj s Galaxy S6 a S6 edge.

Teraz už „zodpovednosť“ ostáva na zákazníkoch a bude sa čakať, ku ktorým smartfónom dobehne viac ľudí. Podobne ako v akejkoľvek inej vojne, povolené sú takmer všetky zbrane. V tomto prípade nie je výnimkou ani obviňovanie.

Za najnovším komentárom stojí Idris Mootee, nový šéf marketingu v HTC. Podľa neho je Samsung „obrovská značka a firma,“ ktorej „nejde o nič iné, len o peniaze.“ Dôvodom tohto rozhorčenia má byť fakt, že kórejská spoločnosť sa so svojimi zákazníkmi nikdy nesnažila naviazať emočné puto.

Na druhej strane, podľa Mootee-ho sa v tomto najviac darí Apple. HTC by sa mal podľa všetkého pohnúť veľmi podobným smerom. Pán Mootee sa okrem toho vyjadril aj o Xiaomi a ich marketingový plán, resp. model. Podľa neho je veľmi nepravdepodobné, že sa „čínske jabĺčko“ tak skoro dostane do USA. Okrem toho, ich obchodná stratégia má mať len „krátku životnosť.“

„Mnohí ľudia hovoria o Xiaomi. Nie je to naša konkurencia. Nemyslím si, že sa niekedy dostanú do USA, k čomu mám asi milión dôvodov. A okrem toho si myslím, že ich obchodná stratégia má veľmi krátku životnosť,“ dodal Mootee.

Okrem toho sme sa dozvedeli ešte jednu zaujímavú informáciu. HTC v roku 2015 pravdepodobne nepredstaví low-end model. „Nejedná sa o trh, ktorý nás zaujíma,“ vysvetlil Mootee.