Úvod Neprehliadnite vlavo Tesco mobile prekročil hranicu 100 000 zákazníkov

[TS] Tesco mobile prekročil hranicu 100 000 zákazníkov

2

Okrem dobre známeho „modrého, oranžového a fialového“ operátora pôsobia na našom trhu aj iné alternatívy a jednou z nich je Tesco mobile.

Operátor pôsobí na našom trhu už štvrtým rokom a okrem iného ponúka napríklad dvojnásobok kreditu pri dobití alebo volania na čísla Tesco mobile zadarmo. Spoločnosť dnes prostredníctvom tlačovej správy informovala, že eviduje už viac ako 100 000 aktívnych používateľov a riaditeľ spoločnosti James McQuillan na margo úspechu povedal:

Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie

Viac informácií sa dočítate v priloženej tlačovej správe spoločnosti.

Patríte medzi zákazníkov Tesco mobile? Ste s operátorom spokojní alebo plánujete prechod ku konkurencií? Vaše názory uvítame v diskusii.

[toggler title=“Tlačová správa“ ]BRATISLAVA 9. december 2013 – K svojim štvrtým narodeninám dostal Tesco mobile darček v podobe dosiahnutia 100 000 aktívnych zákazníkov. Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov. Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom telekomunikačnom sektore a zvyšujúci sa záujem zákazníkov o služby, ktoré im prinášajú výbornú hodnotu za peniaze. James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Clubcard –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“ Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor. Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov. V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kreditu. O Tesco mobile Tesco mobile je partnerský produkt TESCO STORES SR, a.s., a spoločnosti Telefónica Slovakia, s.r.o., predávaný v rámci predajnej siete Tesco. Tesco mobile bol uvedený na telekomunikačný trh v roku 2009 a portfólio jeho služieb tvorí karta na dobíjanie kreditu a paušál. Obe ponuky sú orientované na členov najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Tesco Clubcard. S predplatenou kartou získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu a volajú si medzi sebou zadarmo. S paušálom získavajú mesačne okrem 100 minút volaní vo vlastnej sieti 100 minút do ostatných sietí a 100 SMS do všetkých sietí aj 100 klubových bodov. Tesco mobile tak vystupuje ako najlepšia voľba pre verných zákazníkov spoločnosti Tesco. Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 145 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 32 expresov, 63 hypermarketov, z toho 8 Extra, 45 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. V roku 2012 spustila i unikátnu službu Tesco Potraviny domov. So svojimi 10 000 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých. Pre ďalšie informácie môžete kontaktovať: Zuzana Lošáková komunikačná manažérka TESCO STORES SR, a.s. Mobil: +421 911 679 876 E-mail: zlosakov@sk.tesco-europe.com[/toggler]