Úvod Novinky Rozdelenie zákazníkov: Ako sa správajú inžinieri, dôchodcovia alebo babičky pri výbere smartfónu?

Rozdelenie zákazníkov: Ako sa správajú inžinieri, dôchodcovia alebo babičky pri výbere smartfónu?

24

Selektujete ľudí? Či už sme starí alebo mladí, každý niekde patríme. Čo takto Vám ukázať môj nadnesený pohľad na väčšinu ľudí, ktorý som nabral počas práce v e-shope. No poďte sa pozrieť.

Dôchodcovia

Týchto ľudí pozná určite každý. Sú to či už naši starí rodičia, tak aj bežní ľudia s jednoduchým zmýšľaním. Väčšinou takíto ľudia bývajú na dedine, majú pevnú linku, na ktorú nedajú dopustiť. Zrazu príde vnúčik, začne starkej ukazovať či už najnovší ťamťung, poprípade hujvaj (áno, však píš ako si myslíš). Zrazu zdvihne telefón a zavolá do O2 (čítaj nula dva, poprípade úúúú túúúú), že chce telefón a počuješ milý hlások staršieho človek. „Dobrý deň, dieťa moje, dobre to ja volám do úúúúú túúúú to u teba som kupovala toto číslo?“ A už to ide, ruka na čelo, ťažký povzdych a pohľad na hodinky. Nakoniec, keď už horko ťažko všetko vysvetlíš a kompletne ukážeš všetky zariadenia, ktoré vieš ponúknuť tak dostaneš klinec do rakvy. „ Jój móóóóój zlatý, ty si milý, rovnako ako môj vnuk, aby si vedel. Ja sa s ním poradím a určite ti zavolám.“

Lazoši „Hen, choj, bou nula devať“

„Fero mi hovoril, že našiel tablet, čo má všetko a za 100 Eur. Ja ho chcem!“ A sme doma. Môžete sa spýtať na čokoľvek, pokiaľ mu to Fero hovoril, tak to bude pravda. Pokiaľ budete tvrdiť niečo iné, chcete ho využiť a ošklbať o peniaze. „Vy ste všetci jedna banda, ja som to vedel, však Fero mi to vravel. Zgerba, jednoduchého človeka okrádať.“ Ako aj čítate, vyznačujú sa špeciálnym slovným prejavom. Ich slovné výrazy sú nezameniteľné. Vždy majú pocit, že sa rozumejú technike, pričom majú za sebou SOU Strojárske s rokom ukončenia 1989.

Právnici, PRd. GRg. a iní otitulovaní

Takíto ľudia sú mnohokrát nepríjemní. Máte pri nich pocit, že stoja nad Vami so zdvihnutým prstom aj nosom a poučujú a poučujú. Podľa zákona bla bla bla mám nárok ( áno odcituje zákon, ktorý práve vymyslel). Tovar pre takýchto ľudí musí byť hneď, bezchybne doručený a samozrejme zadarmo. Najlepšie ak vstanem ja zo stoličky a idem mu ho doviezť. „Ak to tak nebude, také recenzie Vám napíšem!“ Takže to neviete spraviť áno? Dobre, zajtra budete na Markíze to iba uvidíte kto ja som?“ Sranda, že som ešte nebol v telke doteraz. No normálne som v šoku.

Pipiny, tigrice, dlhonohé opätnice

Dá sa na ne niekedy aj pozerať, ale nedá sa ich počúvať. Musím poznamenať, že sa vyskytujú hlavne v okolí viedenského humna (Ak neviete čo je humno, skúste google). Sedí s kamarátkou na kávičke, drží v ruke čivavu a s metrovými nechtami píše na ajfóne status o tom, ako sedí s kamarátkou na kávičke atď. Samozrejme nechýbajú pusinQui, bezchibná gramatika a milión smajlíkov. Zrazu sa jej zdá jej telefón príliš „out“ a nehodí sa ku kabelke a ani k spomenutej čivave, tak chce nový. Chce aby sa trblietal aby mal to isté čo má jej telefón. Sama nevie poriadne aký telefón má. Chce aby sa trblietal, aby bol drahý a by jej ho kamarátky závideli. No proste určite spraví „dobrý“ výber a kúpi niečo, za čo ju jej bohatý otecko, manžel či priateľ „pochváli“

Vypytovači, chválenkári, egohoniči

Podľa mňa majú príliš veľa voľného času. Ich základnými záložkami sú jútub, fajsbuk či naozaj odborné a vychytané technické stránky. Kontaktuje Vás ako predajcu, aby dokázal, aký je vzdelaný, ako vie všetko a kedy už konečne príde tá nová Xperia, ten nový ajfón atď. Určite viete o kom hovorím. Áno sú to presne tí, ktorí denne zdieľajú všetky novinky, ktoré nájdu na fajsbuku. Odfotia sa o zrkadlo, poprípade z vrtulníka a pochvália sa. Spýtajú sa prečo ich nikto nepochváli (samozrejme nie osobne, ale v statuse) a keď ich niekto pochváli, poďakujú sa a idú sa odfotiť znovu. Pozerajú sa síce do zrkadla, ale v skutočnosti sa nevidia. To je na tom to smutné, pre nás dobré, lebo nás budú baviť aj v budúcnosti.

Našli ste sa? Ak aj nie dajte vedieť vytvoríme ďalšie kategórie spoločne.