Úvod Výrobcovia Samsung Samsung vlani minul 10,2 miliardy na to, aby nás presvedčil o kúpe...

Samsung vlani minul 10,2 miliardy na to, aby nás presvedčil o kúpe Galaxy S7 a ďalších zariadení

7
Samsung Galaxy S7 edge

Samsung je povestný svojím marketingovým oddelením, ktoré je vzhľadom na svoju prácu aj veľmi nákladné. Samsung v minulom roku minul na propagačný servis obrovskú sumu.

Samsung vlani investoval do marketingu 10,2 miliardy dolárov. Väčšinu týchto peňazí pohltila propagácia smartfónov Samsung Galaxy S7 a Galaxy Note 7. Samsung za tieto peniaze promoval aj ďalšiu elektroniku, smartfóny ale dominovali.

Pre porovnanie nemusíme ísť ďaleko. Veľký rival Samsungu, ktorý navyše pochádza z rovnakej krajiny, investoval v minulom roku do marketingu len 1,6 miliardy dolárov. Na mysli máme samozrejme kórejské LG.

LG za tieto peniaze ale nepromovalo prevažne smartfóny. Podstatnú časť finančného objemu skonzumovali reklamy na high-end domácu elektroniku. Môže ísť o drahé OLED televízory alebo o autonómne vysávače.

Samsung Galaxy Note 7

 Rok 2017

Tento rok sa očakáva, že marketingový tlak obe spoločnosti ešte zvýšia. Samsung chce dostať smartfón Galaxy S8 prakticky do každej technologickej ruky, čoho dôkazom sú televízne reklamy, ktoré sa objavili v mnohých krajinách už tesne po oficiálnom predstavení zariadenia. Na prvé čísla predaja budeme určite zvedaví.