Nové vlajkové lode Samsungu, Galaxy S8 a S8+ bez akýchkoľvek pochýb zaujímajú obrovský počet ľudí. Samsung chce tohto hypu využiť a stelesniť ho v silné predobjednávky a neskôr aj predaje. Podľa všetkého má pripravovať obrovskú kampaň, ktorá má vyústiť v ešte silnejšie čísla, než ktoré sme videli v prípade Galaxy Note 7.

Spoločnosť má hneď po predstavení, ktoré sa koná 29. marca otvoriť niekoľko „Samsung Experience“ oblastí, a to hlavne v domovskej Južnej Kórei, ako aj v New Yorku a Londýne. Tam si ľudia budú môcť novinku vyskúšať len pár dní po oficiálnom predstavení. Neskôr, presne 7. apríla má spustiť samotné predobjednávky, ktoré skončia 17. apríla. Zariadenie sa do predaja dostanú 28. apríla. Čo je však zaujímavé je fakt, že Samsung si má uctiť tých, ktorí o zariadenie prejavia najväčší záujem.

Ako server Phone Arena podotýka, tí, ktorí si zariadenie predobjednajú by ho mali dostať ešte pred oficiálnym spustením predaja, teda pred 28. aprílom. Išlo by o pekné gesto pre tých, ktorí sa na S8 tešia a nechcú si ju nechať ujsť.

Či sa tak aj stane, resp. či bude takýto prístup umožnený aj slovenskej vetve spoločnosti nateraz ostáva tajomstvom. AndroidPortal.sk už kontaktoval slovenské vedenie. Ak by sa nám podarilo zistiť viac informácií, budete o nich vedieť ako prví.