Úvod Sociálne siete Facebook Reklamy sa na Facebooku odteraz začnú objavovať aj v strede videí

Reklamy sa na Facebooku odteraz začnú objavovať aj v strede videí

0
© escapologist.com.au

Facebook práve oznámil, že začal pridávať reklamy aj do videí, presnejšie do ich stredu.

Sociálna sieť o tomto kroku informovala ešte v januári, web Recode už hlási, že Facebook funkciu začal testovať na malej vzorke ľudí.

Reklama sa vo videu môže objaviť až po dvadsiatich sekundách prehrávania, pričom samotné reklamy musia byť medzi sebou oddelené najmenej dvojminútovým úsekom obsahu. Pre tých, ktorí na Facebook pridajú video, do ktorého sú vložené reklamy si pripravili zaujímavý biznis model podobný YouTubu. Zárobok z reklamy si totiž s tvorcami obsahu rozdelia v pomere 55/45. Väčšia časť pôjde samotným tvorcom.

Reklamy aj v živom vysielaní

Podobnú funkciu začne Facebook ponúkať aj pre vysielanie naživo. V tomto prípade sa bude volať „Reklamná prestávka.“ Funkcia bude dostupná pre tých, ktorých posledné vysielanie naživo naraz pozeralo 300 a viac ľudí. Pred tým, ako bude možné do živého vysielania vložiť reklamný blok musí bežať najmenej 4 minúty, pričom reklamy musia byť oddelené najmenej piatimi minútami obsahu.