Pre Samsung je to ako z dažďa pod odkvap. Len včera zverejnili informácie o probléme s Galaxy Note 7, ktorý po celom svete spôsoboval explózie, a ktorý nakoniec úplne stiahli z trhu. Nočná mora pre výrobcu očividne nekončí.

Vo svete je nová smartfónová nákaza, o ktorej sa síce ešte nepísalo, no trpí ňou niekoľko, dovolíme si tvrdiť, stoviek majiteľov najnovšej vlajkovej lode od Samsungu. Spoločnosť zatiaľ nepriznala, že ide o rozšírený problém, výpovede zákazníkov po celom svete však tvrdia opak.

Podľa nami dostupných informácií sa mnohí majitelia Galaxy S7 edge už od leta sťažujú na ružovú zvislú čiaru cez displej, ktorá nezmizne ani po reštarte zariadenia.

Problém sa vyskytuje po celom svete

Vzhľadom na nahlásenia z celého sveta, teda či už z USA, Austrálie alebo napríklad Holandska veríme, že ide o rozšírený problém, ktorý nie je viazaný len na jednu várku zariadenia. Niektorí operátori po celom svete už o probléme vedia a začali vymieňať ovplyvnené kusy za nové, iní zas čakajú, čo na to Samsung. Informácie o probléme sa nachádzajú na diskusných fórach operátorov, ako aj na Reddite.

Ak sa na vašom displeji zobrazí takýto ružový pásik, tu je postup, akým sa ho môžete pokúsiť zbaviť. Nie je tu však žiadna garancia, že to zaberie.

Môže pomôcť „reset“ displeja alebo silnejšie stlačenie

Na číselníku Galaxy S7 edge vytočte *#0*#, čo automaticky otvorí servisné menu. Potom skúste poťukať po tlačidlách „Red,“ „Green“ a „Blue,“ ktoré môžu zresetovať displej. Okrem toho môžete vyskúšať zatlačiť na displej v hornej časti zariadenia. Niektorí majitelia hlásia, že zatlačením v oblasti loga Samsung sa im ružového pásiku podarilo zbaviť aspoň dočasne.

Ružový pásik je len začiatok väčšieho problému

Ružový pásik je však len predzvesť oveľa väčšieho a vážnejšieho problému. Tí z nich, ktorí si už cez tento proces prešli tvrdia, že ružový pásik je len začiatok. Displej po pár dňoch úplne odíde, resp. nebude schopný zobraziť žiadne informácie.

Samsung sa k problému zatiaľ nevyjadril. Ak vás trápi podobný problém, odporúčame sa spojiť s výrobcom alebo predajcom a telefón reklamovať. AndroidPortal.sk už kontaktoval slovenské oddelenie Samsungu, hneď ako získame vyjadrenie vás o ňom budeme informovať.