Úvod Výrobcovia Xiaomi Práce na Xiaomi Mi 6 v plnom prúde: Výrobca sa pýta na...

Práce na Xiaomi Mi 6 v plnom prúde: Výrobca sa pýta na váš názor na špecifikácie

2

S príchodom Mi Note 2 a hlavne Mi MIX spoločnosť Xiaomi konkurencii ukázala svoje pomyselné bicepsy. Výrobca sa nesnaží poraziť len svoju čínsku konkurenciu ako Huawei, ZTE a Oppo, uspieť by chcela aj na celosvetovom trhu, kde kraľuje Apple a Samsung.

Xiaomi za posledné štyri týždne predstavil hneď štyri vlajkové lode, ktoré pokrývajú široké spektrum záujemcov. Od konzervatívnejšieho Mi 5s a Mi 5s Plus, cez väčší Mi Note 2 až po Mi MIX. V Číne to skutočne roztočili. Tam sa však práca samozrejme nekončí. Spoločnosť už teraz pracuje na novom Xiaomi Mi 6. Firma pritom o pomoc požiadala svojich fanúšikov. Pýta sa ich, čo by v telefóne chceli vidieť.

Xiaomi Mi 5 má len niečo vyše 6 mesiacov, no jeho výbava je stále veľmi aktuálna. Nájdete v ňom procesor Qualcomm Snapdragon 820, 4 GB RAM a 5,15-palcový displej. Nový Mi 5s je veľmi podobný, akurát ponúka o niečo lepšiu batériu, novší Snapdragon 821, vylepšenú konštrukciu a ultrazvukový snímač odtlačkov prstov. Pri Mi 6 chce spoločnosť využiť silu svojej komunity, aby do telefónu vložila tie komponenty a funkcie, ktoré ich fanúšikovia skutočne chcú vidieť.

Na výber sú tri konfigurácie

Prvou je Snapdragon 8xx s 20 Mpx fotoaparátom, 4 GB RAM, 32 GB pamäťou a „ľahkou kovovou konštrukciou.“ Druhá možnosť zahŕňa duálny fotoaparát s optickou stabilizáciou obrazu, 4 GB RAM a 64 GB pamäte v „zakrivenej konštrukcii“. Túto verziu by však poháňal Snapdragon 65x. Poslednou možnosťou je ďalší model, ktorý by poháňal Snapdragon 65x, nechýbal by ani duálny fotoaparát. Vo výbave by sa tu ale objavilo až 6 GB RAM a 64 GB úložisko. To všetko v ľahkej kovovej konštrukcii.

Ktorú variantu si fanúšikovia vyberú zatiaľ nie je známe. Čokoľvek to však bude, by malo stáť 1 999 čínskych jüanov (270 eur), čo je veľmi, veľmi slušná cena. Ak by sme sa mali riadiť uvedením Mi 5 na trh, novinka by mala byť dostupná medzi februárom a marcom.