Úvod Novinky Aktuálne YouTube začne využívať 6-sekundové reklamy, ktoré sa nebudú dať preskočiť

YouTube začne využívať 6-sekundové reklamy, ktoré sa nebudú dať preskočiť

0

YouTube do svojho portfólia video reklám pridáva ďalšiu možnosť. Ide o relatívne krátky, 6-sekundový spot, ktorý má pomôcť inzerentom dostať do povedomia svoj produkt či službu. Ako to chcú dokázať? Jednoducho, reklama sa nebude dať preskočiť.

Spoločnosť pred pár dňami oznámila, že do svojej ponuky videoformátov pre reklamné účely pridáva tzv. „Bumper“ reklamu, ktorá bude dlhá 6 sekúnd. Nový formát je navrhnutý tak, aby si ho pozreli milióny ľudí po celom svete bez toho, aby ich to príliš otravovalo. Príklad takejto reklamy si môžete pozrieť na konci článku.

YouTube tvrdí, že až 50 percent všetkých ľudí vo veku od 18 do 49 rokov na sledovanie videí využíva hlavne svoje mobilné zariadenie. Obrovské percento z videí je pritom hudba, teda relatívne krátke klipy. Nový Bumper formát nemá nahradiť aktuálne využívané formáty. Namiesto toho má ponuku doplniť, resp. rozšíriť. Spoločnosť ďalej oznámila, že ponuku pre inzerentov plánujú aj naďalej rozširovať.

https://www.youtube.com/watch?v=0llZBNx8pL4