Úvod Výrobcovia Motorola Motorola čelí obrovskej žalobe. Za zlý zákaznícky servis majú zaplatiť 5 miliónov...

Motorola čelí obrovskej žalobe. Za zlý zákaznícky servis majú zaplatiť 5 miliónov dolárov

0
Nové Moto 360

Len minulý týždeň sa Motorola ospravedlňovala svojim zákazníkom za zákaznícky servis, ktorý bol na jej pomery citeľne pod úroveň. Zákazníkom v USA totiž nechceli vymeniť/opraviť zariadenia, ktoré boli v záruke, no a viete, ako to v USA chodí. Na jej adresu hneď docestovala žaloba, ktorej suma je rovných 5 miliónov.

Hlavným protagonistom je Douglas Lynch, chlapík, ktorý sa s celým svetom podelil o svoj príbeh s opravou jeho Moto 360. Hneď, ako zistil, že jeho hodinky majú prasklinu na zadnom kryte žiadal výmenu. Motorola povedala, že výmena bude trvať približne 4 dni. Po dvoch týždňoch bez hodiniek už bol pán Lynch poriadne nahnevaný a tak sa opäť obrátil na výrobcu.

Na jeho pobavenie mu Motorola povedala, že preňho nemajú hodinky na výmenu. Douglas dokonca navrhol, že doplatí rozdiel a rád sa uspokojí aj s novším modelom. Ani to sa však nedalo. Po ďalších telefonátoch, emailoch a týždňoch pánovi Lynchovi prišla zásielka. Bola od Motoroly. Čo však nečakal bolo, že spoločnosť mu poslala síce Moto 360, no nižší model od toho, ktorý vlastnil. Super.

Pán Lynch situáciu nenechal plávať. Pozbieral podobne nahnevaných ľudí a spoločne proti Motorole podali žalobu na úctyhodných 5 miliónov dolárov. Okrem toho sa v žalobe uvádza, že Moto skrýva dôležité informácie pre zákazníkov a že používa „nekalé, bezohľadné a nemorálne praktiky.

Motorola sa prirodzene bráni tým, že situáciu preverujú a že si nie sú vedomí podobného zlyhania.