Spoločnosť Samsung nie je len top výrobca smartfónov a iných technologických produktov, ale aj „product placement“ hviezdou v jednom z najlepšie hodnotenom seriáli súčasnosti. Konkrétne ide o štvrtú sériu seriálu House of Cards z dielne spoločnosti Netflix.

Analytici Concave Brand Tracking vyhodnotili, aké spoločnosti sa v tejto politickej dráme zasadenej do súčasnosti zobrazovali a hlavne, ako často. S náskokom kraľuje Samsung.

Výrobky spoločnosti Samsung boli viditeľné v 13-tich epizódach 4. série celkovo až 48 minút a 8 sekúnd. Nejde pritom len o smartfóny alebo tablety. V seriáli si „zahrali“ notebooky, chladničky alebo televízory tohto kórejského výrobcu. Na druhom mieste sa ocitla spoločnosť Apple s ich iPhone smartfónmi a tabletmi iPad. Spoločnosti Apple patrí celkový čas zobrazenia na úrovni 28 minút a 28 sekúnd.

samsung

Do hry sa vrátila spoločnosť BlackBerry s časom zobrazenia ich produktov 11 minút a 59 sekúnd a nechýba ani Microsoft. Jeho produkty si užili slávu skromnejšie 4 minúty a 51 sekúnd. Celkový rebríček TOP 10 zobrazovaných značiek nájdete na adrese –Brand Tracking-.

oneplus-2

V štvrtej sérii House of Cards si strihli úlohu aj smartfóny OnePlus 2, OnePlus X a dokonca aj starší OnePlus One. Spoločnosť OnePlus údajne zaplatila tvorcom 300 000 dolárov za takúto formu propagácie.