Komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila značke Telekom cenu Slovak Superbrands Award 2015.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK.

Členmi Brand Councilu sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Drahomíra Juríková, šéfka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom:

Opätovné ocenenie našej značky nás veľmi teší – vnímame ho ako potvrdenie našej pozície medzi elitnými spoločnosťami úspešne rozvíjajúcimi a vylepšujúcimi imidž svojej značky. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov a partnerov potvrdením kvality a povzbudením pri ich rozhodnutiach.

.

Medzinárodný program Superbrands vznikol bol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii.

Logo_Superbrands_450x300Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať účastníkom trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania.

Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

Viac informácií o Superbrands nájdete na slovaksuperbrands.com.