Pred pár dňami nám v schránke pristál tip na video od jedného z našich čitateľov. Jedná sa o krátky klip z show Jana Krausa, v ktorom sa s celým publikom a divákmi podelil o jeho skúsenosti s reklamáciou iPhone v Českej republike.

To nás privádza k otázke, či je to podobné aj s Android zariadeniami. Pozrite si video a do komentárov nám napíšte, aké skúsenosti s reklamáciou Android zariadení máte Vy.

[fve]http://youtu.be/tWgFTOxdKLY[/fve]

[poll id=”122″]

Zdroj: YouTube
  • Voloda

    Na začiatku Mája som sa rozhodol poslať do servisu svoj Samsung galaxay S3 z dôvodu čoraz častejšieho mrznutia. Na internete som si prečítal veľa článkov o tej istej chybe a všade bola chyba v nejakej pamäti, preto som veril, že reklamácia prebehne formou preletovania novej pamäte a do 30 dní budem mať opäť funkčný telefón. Na moje počudovanie bola reklamácia vybavená za 25 dní a to tak, že servis na zariadení neobjavil žiadnu chybu. Spolu s telefónom mi poslali pár rád ako mám telefón používať. Napr. telefón správne funguje výhradne v továrenských nastaveniach alebo telefón korektne pracuje len s aplikáciami od výrobcu. Aj keď pri telefóne za 650 € predpokladám, že zvládne aj iné než továrenské nastavenia, som spravil factory reset a telefón spustil. Poučený z predchádzajúceho výsledku reklamácie som si celý priebeh spustenia telefónu v továrenských nastaveniach nahrával na kameru. Na moje veľké “počudovanie” telefón zamrzol po výbere Slovenčiny ( prvá voľba po spustení ). Takže telefón som spolu s videom poslal opäť do servisu a momentálne čakám s čím teraz príde servis …

    • Peťo Kwiki-Sebio Sanchez

      dolezite, ze si zaplatil !! co tam uz po dalsich problemoch, to ich nezaujima …. potom napis, jak si dopadol :)

      • William Birmon

        Samsung si svojich zakaznikov chrani(reklamacie vybavuje zvacsa rychlo v inych krajinach … co narobis … slovensky servis -_- … jak ked som poslal gitaru na reklamaciu a po mesiaci som prisiel ze kde mam gitaru a ze sa stratila -> dostal som novu LoL ) a hlavne sa stara o firmware ktory stale optimalizuje a ked je nejaka zavaznejsia chyba tak ju vyriesi dalsim updatom do 2 tyzdnov

        • Lukas Zachar

          S tou gitarou je to fakt lol :D

        • Jonatan666

          mozno ak by si poslal do samsungu v polsku tak ti to pride skor ako na SR :-D

          • William Birmon

            Myslim ze z Polska by sa ani nevratil :DD

          • Jonatan666

            to iste ma napadlo no ak sa bavime o aktualizaciach pre polsky firmware tak tu je PL samsung v top 1. ale vdaka bohu nemusim reklamovat svojeho milaška :-D

    • eM

      Daj vediet ako to dopadlo…

    • Lukas Zachar

      Radi napíšeme článok o firme, ktorá ti telefón reklamovala.

      • Voloda

        Telefón som kupoval u MP3.sk. Samotný servis ale asi vykonáva niekto iný, čo bohužiaľ z dokumentov neviem zistiť. Ale musím povedať, že pracovník na reklamačnom oddelení v MP3 bol natoľko ochotný, že si so mnou vymenil viacero mailov, v ktorých mi odporučil pár tipov čo s telefónom mám vyskúšať pred tým než ho znova pošlem na reklamáciu. Z odstupom času neviem či to bola z jeho strany ochota pomôcť, alebo spôsob ako ma presvedčiť, že telefón nepoužívam v súlade s predstavou Samsungu …

        • palokm

          to je tym,ze si si nevsimol ked si mobil kupoval,ci je to slov.distribucia alebo nie,potom je problem s tym ako sa reklamuje…dalej mal si pri kupe original zarucny list alebo len pokl.doklad

          aby si videl rozdiel

          Oficiálna distribúcia :
          oficiálna distribúcia pre uzemie EU
          Menu je v slovenčine a tiež ďalších jazykoch
          Mobilný telefón je odblokovaný na všetky siete : T-Mobile, Orange, O2…
          záruka 24 mesiacov+ bezproblémový servis u predajcu

          Slovenská oficiálna distribúcia :
          oficiálna distribúcia pre uzemie Slovenska
          Menu je v slovenčine a tiež ďalších jazykoch
          Mobilný telefón je odblokovaný na všetky siete : T-Mobile, Orange, O2…
          záruka 24 mesiacov + bezproblémový servis na území SR
          autorizovaný servis pre Samsung nájdete tu : servisné stredisko

    • William Birmon

      tiez sa na to chystam … odchadzaju mi pixely na displeji + sa sekne pri obycajnom odomknuti, zapnuti hocijakej aplikacie(gmail, samsung store, google play…) a jedina moznost ako to vynulovat je vybrat baterku -_- … skusil som ho uz dat aj do tovarenskeho rezimu a bolo to tak prd platne … som zvedavy ako to obstoji

      • palokm

        hlavne sa toho neboj…..skus pridat,ze ti sem tam resetne a kedze pouzivas pin kod,nema sa mobil ako sam od seba zapnut a tvrdit,ze vdaka tomu si prisiel o dolezity hovor….treba dat do reklamacky tieto veci,lebo to nemaju ako zistit.lebo nech ho maju aj 30 dni polozeny na stole,na nic nepridu

        • William Birmon

          bat sa toho nebojim :D lebo aj 5x by som im ho poslal s5 kym by mi radsej nedali novy :DDD

      • voloda

        Namiesto vyberania batérie vyskúšaj aspoň na 10 sec. podržať tlačidlo zap/vyp. Ale tak či tak je to dôvod na reklamáciu.

    • palokm

      no mozno sa dockas opravy….teda vymeny zakl.dosky….pokial by to bolo ako sa inde pise,mal by si dostat uz mobil s 32GB…..a kedze to uz je druha reklamacka,tak mas sancu na 3 reklamacku a to uz ti musia vratit peniaze,alebo ak je to od operatora tak novy mobil…..mne sa nieco podobne stalo s MIO A501…..3x som reklamoval a vratili mi bez problemov peniaze a takmer po 2 rokoch pouzivania to bolo priam genialne,boli peniaze na novy mobil

      • remusator

        Pri tretej reklamacke ti telefon opravia, pricom sprava zo servisu bude, ze reklamacia neuznana-zavada sa neprejavila, aby nemuseli vracat prachy a ty si nepresiel ku konkurencii.
        Je to z vlastnej skusenosrti, aj ked nie telefon, ale automaticky kavovar – Siemens. Reklamacia neuznana a pozeram ze vymenene diely. Aj tak vymena prd pomohla a nakoniec sa to riesilo sudnym znalcom.
        To len taky offtopic, ako to u nas chodi…

        • palokm

          je to to,ze si sa nechal…alebo potom uz nenechal….ale ja ked som prisiel reklamovat 3x,ja som uz necakal na to ci to pojde do servisu,pytal som peniaze hned a dostal som ich

          Reklamacia neuznana a pozeram ze vymenene diely….tak tu by som s nimi inak zatocil…ako mozu neuznat reklamaciu a vymenit diely…..sami dali jasny dokaz,ze chyba tam bola

  • eM

    Ja som kupil Nexus 7. Tri hoďky používania a reproduktor začal škvrčať a ja som sa prestal usmievať :-D Reklamačka prebehla ok, repro sa vymenil. Dedovi som kúpil Acer Iconia tab B1 a po dvoch týždňoch sa vracal do predajne z dôvodu, že sa tablet nezapol kým nebol pripojený na nabíjačke. Prehrali soft:-D a zatiaľ Dedo nehlási poruchovosť:-) Takže tak:-)

    • Lukas Zachar

      Sme radi, že servis funguje ako má aspoň v niektorých mestách. :)

  • ja osobne mam s reklamaciou arc s velmi zle skusenosti neustale maily, a telefonaty do eshopu s otazkou kedy konecne opravia vadu na telefone samozrejme to nestihli do 30 dni… dalsich 30 dni som cakal na novy telefon (S 3) a este mali tu drzost mi poslat po 1,5 mesiaci arc opraveny nazad a tvaraili sa ze akoze sa nic nestalo. Samozrejme ze som to tak nenechal a hned v ten den putoval do shopu s listom. Inak co tu citam v komentoch tak dufam ze ma necaka dalsia reklamacia… lebo to uz by som asi fakt zosedivel…

  • Palo

    Zdravim, toto iste je aj na Slovensku, mame sa rozpadol obal od ipadu, siel som do predajne kde som ho kupoval – oficialny predajca apple produktov na SK. Cakal som ze obal mi vymenia hned za novy, kedze sa proste rozlepil… Bolo mi povedane presne to iste… ze ho mozem do servisu odniest ja alebo ho tam poslu, ale bude to trvat dlhsie. ( do servisu ?!!?!?!?!?! rozlepeny obal ?!?! to co je… ? ) tak ja ze si to tam zanesiem sam…. tak som zaniesol. Samozrejme na otazku, ze preco mi to nemozu vymenit ? to mam mat teraz ipad bez obalu ? mi bolo odpovedane – Bohuzial sme na Slovensku… (pritom sa mi este nestalo na Slovensku aby mi takuto vadu hned nevymenili za novy produkt) Na novy obal som cakal 3 tyzdne.

    A to mam vypalene pixely na macbook retina 15″, takze sa to bojim ist reklamovat, lebo notebook potrebujem.

    • palokm

      Bohuzial sme na Slovensku..tak toto je klasicka vyhovorka u nas…a to je zas len zavadzanie,odporucam nahravat si takyto hovor alebo rozhovor a upozornit predajcu,ze sme v EU a platia pravidla EU a nie vyhovorka Bohuzial sme na Slovensku..

  • palokm

    pri reklamacii sa hlavne nedajte obalamutit….je zbytocne volat pisat…servis ma podla zakona 30dni na opravu….ked to presvihnu,mate narok na vratenie penazi alebo novy tovar….hadajte sa s nimi,pokial budu vediet,ze nieco o tom viete,budu inak jednat….dalsia vec je,ze vela ludi ma iny soft ako original,ani tam sa nebojte reklamacie…..podla smernice EU,ktora je zavazna aj pre SK a CZ,musia ho opravit a na ich naklady dokazat,ze chyba bola sposobena inym softom a to na novom pristroji,nie reklamovanom…..dam kusok z toho co som okolo toho vycital,ide o google preklad,dufam ze to pochopite ……

    FSFE (Free Software Foundation Europe), dospela k záveru, že zakorenenie
    a blikajúce naše zariadenia nie sú neplatnosť svoje záruky. Výrobcovia
    nemôžu odmietnuť opraviť prístroj, pretože mení alebo zmenou
    systémového softvéru nie je dostatočným dôvodom na prepadnutie “zákonnú
    záruku”. Predávajúci je povinný preukázať, že vada je spôsobená akcie užívateľa pred kompletne k strate záruky. Ak to, že štandardné 2 roky záruky je stále platný. Takže smernice 1999/44/CE dictates1 chráni consummers aj keď korene a blysol ich systém, aby sa používať vlastné ROM……takze si pamatajte tuto smernicu a nebojte sa ju na predajcu pouzit

  • Peťo Kwiki-Sebio Sanchez

    ked sa tu uz bavime o servisoch, ja si neviem vynachvalit servis nokie u nas v nitre. mal som N95 8GB, koncila mi zaruka a kdo mal N95 8GB, tak vie, ze kolajnicky po pouzivani telefonu boli znicene, preto som pred predajom telefonu navstivil nokiacky servis a povedal som im niekolko chyb (samozrejme okrem kolajniciek) som si chyby VYMYSLEL !!! bol to flexi paska pod disp, kde disp stale zhasinal, mrznutie telefonu, vypadavanie hlasu pri pocuvani hudby. Na moje prekvapenie vobec chyby nehladali a do par dni mi bol telefon nakomplet opraveny, nahodeny novy soft. :D OD toho momentu bola zaruka na opravovane veci 2 roky a telefon som predal :) doteraz nechapem ako to vsetko hladko prebehlo .. stale tvrdim, ze v tomto svete nemozes byt slusny a poctivy ..

    • Jonatan666

      ked som v minulosti reklamoval nokiu od telecomu …za 2 tyzdne to olo vybavene …v dnesnej dobe neviem lebo nokiu nemam a telecom (tej doby eurotel) tiez nemam

  • Jonatan666

    takze ja som uz reklamoval 2x telefon …teda prv to bolo moje HTC hero ktore som kupil v o2 a neskor mu odisiel display (dotykova cast len) …kedze telefon bol v oprave viac ak 30dni ….teda asi 38 dni ..a chodil som ku nim ako na klavir tak som sa aj po aktivnom snazeni od o2 ma presvecit aby som si ten v tej dobe uz srot vzal a nebral peniaze …ale kedze by som bol hlupi ak by som to urobitl tak som si vzal peniaze a doplatil rozdiel do noveho SGS2 co bolo cca 90€ ked SGS2 stal 500€ vtedy no a druha reklamacia bola zo stranky mp3.sk kde sa mamke pokazil samsung galaxy Y a po 30dnoch podobna situacia sa stala ze sa to nevyreklamovalo ale mal som pozitivne skusenosti ze ma nik nepresviecal a este sa mi za neprijemnost ospravedlnili a sami navrhli vratenie penazi alebo iny mobil ..kde som doplatil rozdiel a na druhy den som mal kurierom novy telefon doma a doteraz je mamka spokojna majitelka Xperia Tipo dual :)

    • Peťo Kwiki-Sebio Sanchez

      ja som kupoval prvy krat telefon cez internetovy obchod, prave na mp3.sk a doteraz mam strach ako postupovat pri reklamacii, ked to riesim len postou a nie osobne .. snad sa mojej S3 nic nestane, ale vidim, ze uteba s tym bola spokojnost

  • Jonatan666

    v zahranici to funguje tak …potrebujes reklamovat donesies do predajne das im blocik opytajus a ta ci chces vratit tovar alebo vymenit ak chces vratit podpises im blocik a vratia ti peniaze a vezmu tovar a ze reklamacia :-D to len u nas na slovensku z toho robia halo a tahaju vas kdekolvek u nas iphony a podobne veci by mali byt aspon 30% lacnejsie uz len pre ten absurdny servis co tu maju nie len apple ale aj ostatne firmy…stale mi sedi v zaludku sony a ich playstation store ktory je tak komplikovany pre slovaka ze lepsie je kupit xbox :-D si slovak chces si kupit hru cez store tak musis 1. vytvorit si ucet z fiktivnou adresou u kolegov v CZ a kupovat si kredit na ten ucet aby si ho mohol pouzivat. 2. vytvorit si UK ucet a pouzivat UK kartu ak si stastlivec a mas UK kartu lebo si robil v UK a cez nu platit …alebo mozes pouzit paypal ale ten ti nefunguje ak nemas na nom adresu v CZ alebo v UK :-D proste slovenskoooooo ……a pritom staci tak malo vytvorist si SK ucet a zaplatit kartou ale neda sa to lebo store pre SK neexistuje cize asi nejak tak funguju veci u nas na slovensku

    • majky

      mne paypal funguje na 100% pravidelne ho pouzivam na sk kreditnu kartu

      • Jonatan666

        paypal mi funguje pouzivam ho 5 rokov ale ja vravim o paypale a playstation store od sony na PS3 tam sa to neda pripojit respektive musis splnit podmienky

  • raden0

    Ja mam viac skusenosti. Najprv som reklamoval 2 x htc desire. Dovod reklamacie: zasekava sa a restartuje (klasika). S reklamaciou som bol spokojny kedze do cca 10 dni mi vymenili zakladnu dosku a prepalili soft. Potom som mal Sensation XE, reklamoval som 3 krat pokazene sluchadla (zakazdym mi dali nove) a 3 krat som reklamoval zasekavanie a restartovanie – 2 krat mi prepalili soft a treti krat mi nechceli uznat reklamaciu, este som tam reklamoval aj vypalene pixeli, lebo som ziadal vratit peniaze. Na stastie som si kazdu chvilu pozeral moju zakazku online a vsimol som si vyjadrenie, ze to neni uznane este ked to bolo v servise. Tak som zavolal priamo do VSP a vypytal si technika a povedal som mu ze osm si nekupil telefon za 600 eur nato aby som mal v strede vypalene pixeli a je mi jedno ci 2 alebo 10. Nakoniec mi vratili peniaze a kupil som si one x … este som bol 40€ v pluse :D

    SERVIS VSP data je seriozny. Bol som spokojny

    • palokm

      tak tam som bol aj ja spokojny.len som napisal,ze mam pokazeny mobil v zaruke,prislo auto ,odovzdal som mobil a prislo auto a vratili opraveny a funkcny mobil

  • Denis Luke Dávidek

    mno lol to som nevedel, že je toľko problémov s reklamáciou iphonu

  • Peter

    Ja mam s reklamaciou Samsungu S3 dobru skusenost. Telefon sa po pol roku zacal sam restartovat a mrznut, aj 20x za den. Skusal som factory reset, inu baterku, bez SD karty, nic nepomahalo. Ku telefonu som nemal ani zarucny list, ani pokl.blocik, nakolko som ho vyhral, tak len odovzdavaci protokol. Po telefonate s pobockou samsungu mi odporucili servis v Martine. Zaniesol som ho tam spolu s emailom z pobocky Samsungu, o 5 !!! dni mi telefonovali, ze je hotovy. Prepalili software a nieco tam este vymenili, nepamatam si co, ale odvtedy funguje na jednotku.

  • Michal

    Ja mam s reklamaciou Samsungu S5 zlu skusenost. Zmokol som a do mobilu mi natiekla voda neviem kade. Dal som ho na reklamaciu do Orange kde zenska pisala do protokolu ze MT funguje len indikatory pod bateriou su cervene a blesk je zaroseny. Po vrateni zo servisu kde mi samozrejme neuznali reklamaciu mam zniceny cely displej a mam v nom aj dieru. Ked mi chlap v Orange cital odovzdavaci protokol ze vplyvom posobenia kvapaliny doslo k naruseniu struktury LCD, co sposobilo rozleptanie/znehodnotenie LCD pocas otvarania. Ja som nevedel ze voda dokaze rozleptat displej tak ludia bacha ked bude prsat v tej dobe nevolajte a nevystavujete MT kvapkam lebo vam moze rozleptat displej ako sa vyjadril tento servis ESC sk s.r.o., Bratislava. A ak chcem opravu od nich nauctovali si 394,54 eur. A to som MT pouzival len 2 tyzdne.

    • Jonatan666

      tak zenska asi dostala brozurku kde bolo napisane nic nereklamujte a piste tak aby vam rovno neuznali reklamaciu ….v podstate ked si zmokol a telefon ti oprsalo tak teba nemusi zaujimat ani sa nikomu nemusis spovedat ze ti to tam zatieklo …do protokolu mala napisat ze beznym pouzivanim sa pokazil lebo aj to tak bolo a ze chces vediet ako je mozne ze ti do neho zatieklo ked si ho mal vo vrecku a vonku len prsalo ako prsi vzdy ….proste mali to vyreklamovat keby to ta slecna ci pani z orangu nepisala ako keby si ten telefon topil tyzden v jazere :D