Úvod Novinky Pokazil sa mi Samsung Galaxy S4. Čo teraz?

Pokazil sa mi Samsung Galaxy S4. Čo teraz?

27

Samsung pred pár mesiacmi predstavil najočakávanejšie Android zariadenie tohto roka, ktoré sa pokúša nadviazať na úspešnosť svojho predchodcu, Galaxy S3. Bude však úspešné? Podľa predajov, ktoré zatiaľ Samsung eviduje rozhodne áno.

Vďaka našim kamarátom z MP3.sk sme sa pustili do recenzovania Samsung Galaxy S4 aj my. Keďže ide predsa len o zariadenie, ktoré priláka masy ľudí, 3-dňové testovanie a následné napísanie recenzie alá väčšina technologických blogov v AndroidPortal neprichádzalo do úvahy.

sgs41020Po dvoch týždňoch sa však objavil problém a vôbec nie malý. Inak krásny a sýty full HD displej, ktorý je jeden z najkrajších na trhu sa jednoducho premenil na niečo, po čom sa mi postavili všetky vlasy dupkom. Po vybití batérie (prvom, keďže výdrž S4 je spomedzi vlajkových lodí skutočne výborná) sa mi zapli len dotykové tlačidlá vedľa hlavného, hardwarového tlačidla.

Myslel som si, že to bude len slabo nabitou batériou. Zariadenie som teda nechal na nabíjačke cez noc a ráno som to vyskúšal znovu. Potvrdili sa moje najhoršie očakávania a vytriezvel som do presvedčenia, že náš testovací kus trpí vážnou poruchou inak krásneho 5 palcového Super AMOLED displeja.

Situáciu sme samozrejme okamžite začali riešiť so spriatelenými dušami z MP3.sk, ktorí nás okamžite ubezpečili, že niečo také sa môže stať, keďže predsa len sa jedná o elektronické zariadenie.

„Samozrejme z fotografií sa zdá že zariadenie je vadné,“ potvrdil reklamačný technik Martin Kalina. „V takomto prípade je potrebné zariadenie zaslať na reklamáciu k nám.“

E-shop MP3.sk, ktorý nám dodáva zariadenia na recenzovanie nám odporučil nasledovný postup:

V prípade reklamácie ako aj vrátenia tovaru do 7 prac. dní je potrebné zaslať reklamovaný tovar k nám spolu s kópiou dokladu o zakúpení (faktúra z mailu, bloček prípadne dodací list) ako aj vyplneným reklamačným protokolom. Reklamačný protokol ako aj úplné znenie nášho reklamačného poriadku nájdete tu: http://www.mp3.sk/conditions.php

V prípade vrátenia tovaru do 7 prac. dní nezabudnite uviesť požadovaný spôsob riešenia.

Samsung i9505 Galaxy S 4 16GB môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>


Boli sme upozornení na fakt, že niektoré kusy Galaxy S4 jednoducho „zomrú“ ešte pred tým ako ich stihli rozbaliť, poprípade po pár dňoch od zakúpenia. V takomto prípade treba byť zhovievavý, keďže predajca tieto závady nedokáže predpovedať.

Každopádne, teraz by som mal zakončiť článok akýmsi ponaučením a seba-reflexiou, resp. reflexiou mojej kvázy kúpy. Jediná vec, ktorá ma napadá je nepodľahnúť panike, zúrivosti a bezmocnosti. Ak ste sa so svojim mobilom neokúpali alebo ste ho nehádzali o zem a chyba sa vyskytla sama od seba ako v našom prípade, pri reklamácii by ste nemali mať žiadne problémy.

sgs4detail

Dôležité je však zachovať si chladnú hlavu a k celej situácii pristupovať zodpovedne. Podľa slov reklamnej manažérky MP3.sk Aleny Mižikovej sa po podobných problémoch vyskytli aj obvinenia o predávaní použitých telefónov, čo je síce celkom vtipné, no vážne obvinenie.

Aké skúsenosti s vlajkovými loďami tohto roka máte Vy? Pokazil sa Vám Váš Galaxy S4, HTC One, Xperia Z poprípade iné z novších zariadení? Ak áno, kde bola chyba?