Úvod Aplikácie Aplikácia GetGlue – Check In pre Filmy, Hudbu, Hry a Ďalšie

Aplikácia GetGlue – Check In pre Filmy, Hudbu, Hry a Ďalšie [Recenzia]

0

Ak je na svete jediná vec, ktorá ma dokáže odradiť od „veku sociálnych sietí“ tak je to to, že sa musíme predierať cez kopu nezmyslov, ktoré ani nedávajú zmysel! „OMG Práve som sa tak zasmial na tomto a tomto programe!!!“ ALE NA AKOM!? Starší ľudia to nechápu a tým mladším sa nechce im to napísať! Preto sa vývojári GetGlue rozhodli, že spravia aplikáciu, ktorá toto zmení a bude jednoduchá a zábavná na používanie.

GetGlue je multimediálny check-in systém, ktorý vám pomôže zdieľať to, čo práve pozeráte, čítate, alebo čo proste máte radi. Skvelá vec na tejto aplikácii je, že grafické prostredie je veľmi jednoduché pre používanie. Ikonky a kúsok textu pri nich. Pozeráte film? Kliknite na „Watching a Film“, napíšte aký. Hneď ako sa nájde kliknite na Check In. Je to takto jednoduché!
Integrácia s ostatnými sociálnymi sieťami pri tomto nekončí!
Aplikácia je len prerobená mobilná stránka m.getglue.com, ktorá vám ponúkne natívne menu, v ktorom sa ľahko vyznáte. Jednoducho choďte do GetGlue streamu a nájdete tam informácie o tom, čo pozerajú, čítajú, alebo hrajú ostatní. Je to sociálna sieť zábavy! Môžete si prezrieť váš profil, nájsť tipy na filmy, tv programy, knihy alebo hry a dokonca hodnotiť populárne žánre.

Obrazovka s Možnosťami pre Check In
Obrazovka s Možnosťami pre Check In

Zábava tam však nekončí, dokonca sa to zlepšuje!

Jednou z najlepších vlastností GetGlue je ich systém odmeňovania ľudí, ktorí používajú ich sociálnu sieť. Ako ostatné check-in služby, aj GetGlue vám dá nálepky. Ale niesu to len tak obyčajné nálepky. Získajte ich 20 a GetGlue vám ich zašle priamo na adresu k vám domov. A ak sa ma pýtate, či to nieje tak trochu malicherné, poviem vám len toľko, že je to zadarmo a čo je zadarmo, to sa cení.

Momentálne je možné v GetGlue zdieľať vaše odporúčania na Facebook a Twitter. Keď dostali otázku, či pridajú aj podporu pre Google+, CEO Alex Iskold povedal, „V nadchádzajúcej verzii neplánujeme integrovať GetGlue s Google+ ale pozdejšie o tom budeme uvažovať“.
Tiež dostal otázku ohľadom optimalizácie pre Android tablety. Alex Iskold nám povedal, „Uživateľské prostredie funguje aj na tabletoch, len sa zmenia

QR
QR